Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Gdynia: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 279251 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax. 058 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni. Część 1: Kalendarz MIR trójdzielny 33x78 cm. -główka: format 330x195 mm, papier karton 300g, kolory 4-0, folia błysk 1-0,w prawym dolnym rogu zdjęcia podany rok 2009, na samej górze napis MORSKI INSTYTUT RYBACKI. -plecki: format 330x585 mm, papier karton 300g, kolory 4-0 -kalendarium: format 3 x 295x135 mm, papier offset 80g, kolory 2-0, -nazwy dni i miesięcy przedstawione w 3 językach: polskim, angielskim, niemieckim -numeracja tygodni, -imieniny i święta w głównym miesiącu wyróżnione na czerwono. -czerwone przesuwane okienko -nadruk reklamowy na dole kalendarza oraz pomiędzy kalendarium. -projekt i przygotowanie do druku w tym przygotowanie do druku fotografii po stronie wykonawcy. -nakład: 500 sztuk Część 2: Kalendarz Worek T-90 trójdzielny 33x78 cm -główka: format 330x195 mm, papier karton 300g, kolory 4-0, folia błysk 1-0,w prawym dolnym rogu zdjęcia podany rok 2009, na samej górze napis MORSKI INSTYTUT RYBACKI. -plecki: format 330x585 mm, papier karton 300g, kolory 4-0 -kalendarium: format 3 x 295x135 mm, papier offset 80g, kolory 2-0, -nazwy dni i miesięcy przedstawione w 3 językach: polskim, angielskim, niemieckim -numeracja tygodni, -imieniny i święta w głównym miesiącu wyróżnione na czerwono. -czerwone przesuwane okienko -nadruk reklamowy na dole kalendarza oraz pomiędzy kalendarium. -projekt i przygotowanie do druku w tym przygotowanie do druku fotografii po stronie wykonawcy. -nakład: 500 sztuk Wielkość logotypów: Logotyp 1: ok. 40 x 20mm Logotyp 2: ok. 40 x 20 mm Logotyp 3: ok. 20 x 20 mm Część 3: Kurtka męska z 3 nadrukami. - Wierzch: 100 procent wodoodporny Nylon Taffeta - podszewka 100 procent mikropolar, w kolorze szarym, - kurtka zapinana na zamek z listwą chroniącą przed wiatrem, - kaptur chowany w kołnierzu, zapinany na rzepy, - 2 zewnętrzne, boczne kieszenie, - elastyczne mankiety, -regulowany dół kurtki z elastycznym sznurem i stoperami -kolor: granat (Pantone 654 M) -Ilość: 350 -Rozmiar: 30 x M; 120 x L; 100 x XL;100 x XXL -3 logotypy Wielkość nadruku: Logotyp 1: ok. 80 x 40mm, nadruk na przodzie kurtki, 1 kolor (biały) Logotyp 2: ok. 80 x 40 mm, nadruk na rękawie lewym, 1 kolor (biały) Logotyp 3: ok. 60 x 60 mm, nadruk na rękawie prawym, 4 kolory) UWAGI: 1. Dla kalendarzy oraz kurtek zostały przygotowane orientacyjne projekty jako dokumenty Pdf. Ostateczne zaprojektowanie kalendarzy będzie należało do wykonawcy. Składowe elementy projektu takie jak: logotypy oraz zdjęcia zostaną przekazane w formatach: pdf,jpg oraz cdr. 2. Próbne egzemplarze (po 1 szt.) z każdego rodzaju materiałów reklamowych, przed finalnym wykonaniem całości zamówienia, muszą być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy w celu jego akceptacji. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo konieczności dokonania poprawek przez Wykonawcę w przypadku wad graficznych lub językowych w próbnych wydrukach materiałów reklamowych. Po podpisaniu umowy przekazanie materiałów odbywa się w siedzibie Morskiego Instytutu Rybackiego, przy ulicy Kołłątaja 1. Gotowy nakład materiałów reklamowych należy dostarczyć do siedziby Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni w ciągu 20 dni od daty podpisania umowy. Wartość Przedmiotu Zamówienia: powyżej 14 000 euro. Wartosć Zamówienia bieżącego : ponizej 14 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.97.92 - Kalendarze 18.22.32.00 - Kurtki 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany do wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty (ułożone kolejno): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/ Formularz cenowy parafowany, złożony na druku, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5) WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego , w pok. 501 w godz. 10:00- 12:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę ( zgodnie z wymogami SIWZ) należy złożyć w siedzibie zamawiającego w budynku B, pok. 404 (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: SPO 11 - Worek T90 - Ekologiczne Połowy Dorsza. Dotyczy części 2 i 3.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Loterii promocyjnej pod nazwą "Rozlicz PIT 2025 w Gdyni"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- Usługa całorocznego nadzoru nad bezpieczeństwem i gotowością techniczną łodzi stacjonujących w Porcie Jachtowym im. J. Porębskiego w Świnoujściu oraz zapewnienia załogi w rejsach badawczych.
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI SZPITAL W WEJHEROWIE
- Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
- Serwisowanie systemów do automatycznej kontroli Stref Płatnego Parkowania w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy katalogu oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Usługa wydruku 85 witaczy w formacie B1 i ich dostawa wraz z ramkami OWZ
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logo oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Płocka w 2026 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych na cele promocji Podkarpackiego Parku Naukowo-Technologicznego AEROPOLIS i RARR S.A.
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





