eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Przetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 -2013 Priorytet VIRynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Ząbkowice Śląskie: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 -2013 Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 279220 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8157840, 8157841, faks 074 8157842.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 -2013 Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Operator ładowarek o wysięgniku teleskopowym Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych B. Fryzjer Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych C. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z nauką języka niemieckiego na poziomie podstawowym Szkolenie planowane jest dla grupy 12 osób bezrobotnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.oferty szkoleniowej według załączonego wzoru (załącznik nr 1) b.preliminarza szkolenia osoby bezrobotnej obejmującego wszystkie koszty ponoszone przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, które zostaną ujęte w fakturze: - wynagrodzenie należne jednostce szkoleniowej, - koszty badań lekarskich i psychologicznych, jeżeli są wymagane w odrębnych przepisach, - koszty egzaminów zewnętrznych umożliwiających uzyskanie świadectw, dyplomów, zaświadczeń, określonych uprawnień zawodowych lub tytułów zawodowych oraz koszty uzyskania licencji niezbędnych do wykonywania danego zawodu, - koszty zakwaterowania i wyżywienia jeżeli wystąpią, - inne koszty. Uwaga. W preliminarzu nie należy ujmować kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. c.programu szkolenia obejmującego w szczególności rozdziały: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia, sporządzonego w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra, d.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e.podpisanego załącznika nr 2 dotyczącego oświadczeń zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . f.zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy, g.zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3), h.certyfikat jakości usług lub inny dokument (dokumenty poświadczające certyfikację to np.: certyfikat systemu zarządzania jakością szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO serii 9000, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE, akredytacja kuratora oświaty lub inny znak jakości). i.wykazu kadry dydaktycznej z potwierdzeniem doświadczenia i wiedzy posiadanej przez wykładowców w zakresie szkolenia (zgodnie z programem) winno być potwierdzone dokumentem (np.: dyplom ukończenia studiów wyższych kierunkowych, dokument potwierdzający ukończenie studiów podyplomowych, certyfikat, zaświadczenie o ukończeniu kursów itp.) j.wzoru rodzaju dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, k.informacji o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, l.informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, m.informacja dotycząca bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 35
  • 2 - liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika - 30
  • 3 - certyfikat jakości usług - 35

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiany terminu wykonania zamówienia nie więcej niż o 7 dni od daty określonej w ofercie spowodowane okolicznościami jakich Wykonawca lub Zamawiający nie mógł przewidzieć. b) zmiany bazy lokalowej na co najmniej równorzędną. c). zmiany kadry dydaktycznej spowodowanej wystąpieniem zdarzeń losowych, wymagające zastępstwa na kadrę posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje. d). zmiany w harmonogramie w szczególnie uzasadnionych przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//pup.zabkowice.slaskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http//pup.zabkowice.slaskie.sisco.info.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich ul. Powstańców Warszawy 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; tytuł projektu Droga do sukcesu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator ładowarek o wysięgniku teleskopowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - wskazane przez jednostkę Planowany termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż 1 października 2010 r. a zakończenie nie później niż 30 listopada 2010 r. Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych tygodniowo. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż do godziny 17.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. liczba godzin szkolenia przypadające na jednego uczestnika - 30
    • 3. certyfikat jakości usług - 35

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fryzjer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż 1 października 2010 r. a zakończenie nie później niż 30 listopada 2010 r. Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych tygodniowo. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż do godziny 17.00. Zakres szkolenia musi obejmować m.in. następujące zagadnienia: -Strzyżenie damskie -Strzyżenie męskie -Koloryzacja włosów - Baleyage - Trwała - Stylizacja fryzur - Fryzury wieczorowe, ślubne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika - 30
    • 3. certyfiakat jakości usług - 35

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z nauką języka niemieckiego na poziomie podstawowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 12 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż 1 października 2010 r. a zakończenie nie później niż 30 listopada 2010 r. Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych tygodniowo. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż do godziny 17.00..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 35
    • 2. liczba godzin szkolenie przypadająca na jednego uczestnika - 30
    • 3. certyfikat jakości usług - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.