Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: wykonanie stacji odbioru i oczyszczania osadów z wpustów ulicznych zlokalizowanej na terenie GOŚ ŁAM Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Wereszczyński, ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6404776, fax (042) 640 47 75, e-mail: gosl-zp@gos.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gos.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie stacji odbioru i oczyszczania osadów z wpustów ulicznych zlokalizowanej na terenie GOŚ ŁAM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie stacji odbioru i oczyszczania osadów z wpustów ulicznych zlokalizowanej na terenie GOŚ ŁAM 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Firma oświadcza, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie stacji odbioru i oczyszczania osadów z wpustów ulicznych zlokalizowanej na terenie GOŚ ŁAM zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 1 - Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysy. CHAREKTYRYSTYKA PRZEDSIĘWZIĘCIA : Stacja odbioru i oczyszczania osadów z wpustów ulicznych stanowić będzie obiekt zblokowany w skład którego wchodzić będą: - budynek hali technologicznej - częściowo obudowana wiata stalową, osłaniającą technologiczny żelbetowy zbiornik wewnętrzny (żelbetową konstrukcję monolityczną z betonu hydrotechnicznego) o zmiennej głębokości do 2,7 m z miejscowym pogłębieniem do 4,7 m poniżej poziomu posadzki. Ściany budynku - pasy blachy osłonowej wysokości 3 m, mocowane do konstrukcji stalowej. Wiata przykryta dwuspadowym dachem. W budynku zainstalowane zostaną urządzenia technologiczne do cedzenia, płukania i transportu piasku wraz z instalacjami technologicznymi, sanitarnymi, elektrycznymi i AKPiA. Wymiary w planie: 15 x 16 m - podjazd - z nawierzchni betonowej B-37 o wymiarach ok. 42/27 x 7 m, - plac kontenerowy - o wymiarach: ok. 10 x 14 m - nawierzchnia z betonu B-37. - przyłącze wody technologicznej - z rur PEHD o śred. 200 mm długości ok.303 m. - przyłącze wodociągowe - z rur PEHD o średnicy 110 mm długości ok. 43 m - studzienka antyskażeniowa - zbiornik żelbetowy, wymiary : 2,5 x 1,6 m. -kabel zasilający nn zewnętrzny, kable oświetleniowe i sterownicze, likwidacja odcinka linii napowietrznej ŚN 15 kv i zastąpienie jej kablem ułożonym w ziemi - adaptacja portierni towarowej - podział wewnętrznego korytarza na dwie części. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25.000- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy spełniający następujące warunki: 5.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty dokumenty z poz. 9 Załącznik nr 3), (warunek: zakres zamówienia mieści się w działalności firmy) 5.2 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty dokumenty z poz. 9 Załącznik nr 6, 7), (warunek: wykonawcy, członkowie władz nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia określone w art. 24 ust. 1 pkt. 9) 5.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty dokumenty z poz. 9 Załącznik nr 10 i 11), (warunek: wykonawca usi wykazać się przynajmniej 1 realizacją podobnego zamówienia w okresie 5 lat. Przez zamówienie podobne należy rozumieć obiekty i instalacje technologiczne w tym m.in. z zakresu uzdatniania wody i oczyszczania ścieków) 5.4 Dysponują potencjałem technicznym (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty dokumenty z poz. 9 Załącznik nr 12), (warunek: sprzęt do wykonania instalacji ze stali nierdzewnej); 5.5 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty dokumenty z poz. 9 Załącznik nr 13, 14), (warunek: uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń, aktualny dokument członkostwa w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa) 5.6 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na potwierdzenie warunku należy załączyć do oferty dokumenty z poz. 9 Załącznik nr 4, 5, 8, 9), (warunek: nie mają zaległości w regulowaniu podatków i opłat, nie mają zaległości w regulowaniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, zapewniona płynność finansowa, zdolność kredytowa). W przypadku nie spełnienia przez wykonawcę jakiegokolwiek warunku, będzie on wykluczony z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/Kryterium podstawowe (formalne do spełnienia) warunkujące dalsze rozpatrywanie oferty - zgodność oferty z wymaganiami określonymi w Specyfikacji oraz przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych; b/Kryteria oceny merytorycznej oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć obowiązkowo załączniki wg kolejności podanej poniżej - kryterium podstawowe warunkujące dalsze rozpatrywanie oferty. W przypadku, gdy którykolwiek z załączników nie ma odniesienia do sta- tusu lub sytuacji prawnej wykonawcy, niezbędne jest dołączenie oświadczenia o przyczynach jego braku, o ile nie wynika to z załączonych dokumentów. Dokumenty, o których mowa poniżej winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy, łącznie z pieczątkami imiennymi) lub umocowanego przedstawiciela (pkt 13c Specyfikacji), pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania lub odrzucenia oferty. Oświadczenia winny być załączone w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy) lub umocowanego przedstawiciela (pkt 13c Specyfikacji), pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania lub odrzucenia oferty. Uwaga! Jeżeli Wykonawca zamierza przedstawić w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zobowiązany jest do wskazania, które informacje w ofercie są zastrzeżone (należy wymienić numery załączników) . Podpisane zastrzeżenie przez Wykonawce (uprawnionych do składania oświadczeń woli członków władz firmy) winny znajdować się na 2 stronie oferty. ZAŁĄCZNIK nr 1 Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 2 do Specyfikacji), wraz z kosztorysem ofertowym i harmonogramem rzeczowo-finansowym. Należy wypełnić wszystkie wykropkowane miejsca. Cena musi obejmować: Wykonanie stacji odbioru i oczyszczania osadów z wpustów ulicznych zlokalizowanej na terenie GOŚ ŁAM, koszty transportu, koszty ubezpieczenia, załadunki, wyładunki oraz inne koszty, opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatki objęte polskim prawem. Cena musi obejmować pełny zakres objęty zamówieniem. Cenę w złotych polskich należy podać w formie (cyfrowo i słownie) - zgodnie z Formularzem Ofertowym. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. UWAGA! W przypadku firmy zagranicznej cena może być wyrażona w walucie wymienialnej, tj.: dolarach amerykańskich (USD), EURO - do wyboru, z tym że do ustalenia ceny oferty, w celu porównania ofert, przyjęty będzie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia otwarcia ofert. Kurs ten przyjęty będzie również w umowie. UWAGA! WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ WALORYZACJI CENY PODANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ. ZMIANA KURSU WALUTOWEGO NIE WPŁYWA NA ZMIANĘ CENY. WYKLUCZA SIĘ MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZALICZKI. EWENTUALNE UPUSTY CENOWE MUSZĄ JUŻ ZNAJDOWAĆ SIĘ W OFEROWANEJ CENIE. ZAŁĄCZNIK nr 2 Wypełnione i podpisane Oświadczenie (Załącznik nr 3 do Specyfikacji). ZAŁĄCZNIK nr 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Jeśli z załączonego dokumentu nie będzie wynikał charakter i sposób repre- zentacji wykonawcy - należy załączyć stosowne dokumenty regulujące te kwestie (zaciąganie zobowiązań, podpisanie oferty, umowy). W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w momencie zawiera-nia umowy, należy przedstawić dokument spełniający wymogi art.230ksh. ZAŁĄCZNIK nr 4 Aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) wystawione przez właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego wykonawcy o braku zaległości podatkowych, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. ZAŁĄCZNIK nr 5 Aktualne zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu wykonawcy w uiszczaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. ZAŁĄCZNIK nr 6 Aktualne informacje (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby - wystawione w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Uwaga! Informacje muszą dotyczyć każdej osoby fizycznej (właściciel, współ- właściciele firmy) każdego urzędującego członka władz firmy oraz przedsiębiorcy. ZAŁĄCZNIK nr 7 Aktualne informacje (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego - wystawione w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. ZAŁĄCZNIK nr 8 Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegały one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. ZAŁĄCZNIK nr 9 Informacja banku (wystawiona najpóźniej na 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) prowadzącego konto podstawowe wykonawcy, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. ZAŁĄCZNIK nr 10 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg Załącznika nr 4 do Specyfikacji). ZAŁĄCZNIK nr 11 Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w Załączniku nr 4 do Specyfikacji zostały wykonane należycie. Wykonawca musi posiadać przynajmniej 1 referencję. ZAŁĄCZNIK nr 12 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg Załącznika nr 5 do Specyfikacji . ZAŁĄCZNIK nr 13 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za-mówienia wraz z informacjami: -na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształ- cenia niezbędnych do wykonania zamówienia; -zakresem wykonywanych przez nich czynności -wg Załącznika nr 6 do Specyfikacji. Do załącznika należy dołączyć dane dotyczące kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń oraz -potwierdzenie przynależności do samorządu zawodowego (aktualny dokument członkostwa w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa wraz z potwierdzeniem opłaty obowiązkowego ubezpieczenia O.C.). ZAŁĄCZNIK nr 14 Wykaz Podwykonawców przewidywanych do realizacji robót według Załącznika nr 7 do Specyfikacji ZAŁĄCZNIK nr 15 Parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do Specyfikacji wraz z uzupełnieniem o wszystkie wymagane przez Zamawiającego formalne zapisy (wykropkowane) odnoszące się do Wykonawcy. ZAŁĄCZNIK nr 16 Dokument świadczący o bezwarunkowym wniesieniu wadium. Uwaga! W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu - - należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwier- dzającego jego wniesienie. ZAŁĄCZNIK nr 17 Pełnomocnictwo, jeśli oferta została podpisana nie przez członków władz firmy (jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie). ZAŁĄCZNIK nr 18 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA 90 2. OKRES GWARANCJI 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na stronie internetowej do pobrania bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:00, Sala Konferencyjna GOŚ w Łodzi.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.