eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań 102 › dostosowanie pomieszczeń lakierni do minimalnych wymagań bezpieczeństwa pracy zgodnie z założeniami Dyrektywy ATEX wg Raportu z audytu Min. Wym. BHP/ATEX

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Poznań 102: dostosowanie pomieszczeń lakierni do minimalnych wymagań bezpieczeństwa pracy zgodnie z założeniami Dyrektywy ATEX wg Raportu z audytu Min. Wym. BHP/ATEX
Numer ogłoszenia: 278805 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262481 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094, skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostosowanie pomieszczeń lakierni do minimalnych wymagań bezpieczeństwa pracy zgodnie z założeniami Dyrektywy ATEX wg Raportu z audytu Min. Wym. BHP/ATEX.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostosowanie pomieszczenia lakierni do minimalnych wymagań bezpieczeństwa pracy zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 22 grudnia 2005 r., w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem dla maszyn, urządzeń, instalacji wg ATEX 95, 94/9/ECa. Podstawą dostosowania jest dokument: Raport z audytu Min. Wym. BHP/ATEX - dokument wykonany w wyniku przeprowadzonego przeglądu pomieszczenia lakierni pod kątem oceny stanu bezpieczeństwa na stanowiskach pracy w lakierni zgodnie z założeniami Dyrektywy ATEX, który jest w posiadaniu 17 RWT w Poznaniu ul. Dojazd 30. Zakres prac do wykonania w pomieszczeniu tzw. małej lakierni o kubaturze 270m2, wg wykazanego powyżej dokumentu z audytu przedstawia poniższe zestawienie: - Wykonanie instalacji elektrycznej do oświetlenia pomieszczenia małej lakierni, wraz z doborem opraw - oświetlenie wg audytu ( strefy wybuchowe) - Wykonanie instalacji elektrycznej do oświetlenia podręcznego magazynku farb, wraz z doborem opraw - oświetlenie + wyłącznik oświetlenia wg audytu ( strefy wybuchowe) - Wykonanie instalacji elektrycznej do gniazdek pomieszczenia małej lakierni, wg audytu ( strefy wybuchowe) - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej do komory lakierniczej wraz z pompą i wentylatorem wg audytu ( strefy wybuchowe) - Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego do małej lakierni o kubaturze powierzchni 270 m2 - Dobór pulpitów do sterowania pompą i wentylatorem do komory lakierniczej wg audytu ( strefy wybuchowe) - Dobór wyłącznika oświetlenia do komory lakierniczej wg audytu ( strefy wybuchowe) - Dobór, wykonawstwo i montaż rozdzielni głównej do zasilania i sterowania małą lakiernią o kubaturze powierzchni 270 m2 - Dobór wentylatora do komory lakierniczej wg audytu ( strefy wybuchowe) - Wykonanie projektu instalacji wraz z projektem rozdzielni głównej / w 3 egz. / oraz pomiary odbiorcze eksploatacyjne;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Martinus Pracownia Inżynierska inż. Marcin Kosicki, ul. Ks. Dadaczyńskiego 24, Rakoniewice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115573,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 141000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 141000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.