Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Zawiercie: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykoanania operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 27860 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykoanania operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania operatów szacunkowych dla zadań : Zadanie nr 1 Wycena nieruchomości niezabudowanych nabywanych oraz zbywanych przez Gminę Zawiercie - przewidywana ilość wycen: 40 nieruchomości. Zadanie nr 2 Wycena nieruchomości oddawanych przez Gminę w użytkowanie wieczyste - przewidywana ilość wycen: 2 nieruchomości. Zadanie nr 3 Wycena nieruchomości zabudowanych sprzedawanych przez Gminę - przewidywana ilość wycen: 4 nieruchomości. Zadanie nr 4 Wycena nieruchomości będących przedmiotem zamiany pomiędzy Gminą a innymi osobami - przewidywana ilość wycen: 2 nieruchomości. Zadanie nr 5 Wycena określająca wartość lokali mieszkalnych sprzedawanych przez Gminę wraz z wykonaniem szkicu lokali zgodnie z przepisami art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 80 poz. 902 z późniejszymi zmianami) - przewidywana ilość wycen : 60 lokali mieszkalnych. Zadanie nr 6 Wycena nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - przewidywana ilość wycen: 5 nieruchomości. Zadanie nr 7 Wycena nieruchomości do celów naliczania opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości - przewidywana ilość wycen: 15 nieruchomości. Jako załączniki do operatu szacunkowego powinny być załączone m.in. odpis z księgi wieczystej bądź protokół z badanie księgi (nie dotyczy operatów szacunkowych dla określenia opłaty adiacenckiej oraz operatów szacunkowych dla określenia wartości lokali mieszkalnych), co najmniej 2 zdjęcia wycenianej nieruchomości (nie dotyczy operatów szacunkowych dla określenia wartości lokali mieszkalnych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: dysponują osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego potwierdzone świadectwem nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez wykonawcę wykaz musi potwierdzać, że osoba/y przewidziane do realizacji zamówienia posiadają stosowne uprawnienia i kwalifikacje (pkt V). Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 4) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2 dotyczące każdego z w/w podmiotów. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-zawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu ul. Leśna 2, pokój nr 206.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2. pokój nr 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 11/02/2008
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości niezabudowanych nabywanych oraz zbywanych przez Gminę Zawiercie - przewidywana ilość wycen: 40 nieruchomości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości oddawanych przez Gminę w użytkowanie wieczyste - przewidywana ilość wycen: 2 nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości zabudowanych sprzedawanych przez Gminę - przewidywana ilość wycen: 4 nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości będących przedmiotem zamiany pomiędzy Gminą a innymi osobami - przewidywana ilość wycen: 2 nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena określająca wartość lokali mieszkalnych sprzedawanych przez Gminę wraz z wykonaniem szkicu lokali zgodnie z przepisami art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 80 poz. 902 z późniejszymi zmianami) - przewidywana ilość wycen : 60 lokali mieszkalnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - przewidywana ilość wycen: 5 nieruchomości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości do celów naliczania opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości - przewidywana ilość wycen: 15 nieruchomości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dowóz uczestników niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów.
- Dostawa i wdrożenie systemu zapasowego (Backup) działającego w odrębnej lokalizacji poza głównym centrum przetwarzania danych w ramach realizacji projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań wspomaganych w meble, sprzęt AGD i RTV w budynkach MOPS Zawiercie przy ul. Niedziałkowskiego 3, Westerplatte 6 wraz z przynależną komórką" w ramach 2 częściach.
- Adaptacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Zawierciu.
- Adaptacja byłej placówki opiekuńczo-wychowawczej "PEGAZ" na Dom dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów geodezyjnych oraz wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej na potrzeby postępowań prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych oznaczonych jako L0 i LU I wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku z w Warszawie przy al. Jana Pawła II 70
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- "Wyceny nieruchomości - 5 części"
- Sporządzenie podziału nieruchomości będącej własnością Skarbu Państwa, położonej w obrębie ewidencyjnym Konopnica
- "Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego - 6 części"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.