To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Olsztyn: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W RAMACH PROGRAMU PROFILAKTYCZNO - WZMACNIAJACEGO DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH
Numer ogłoszenia: 278528 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244390 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W RAMACH PROGRAMU PROFILAKTYCZNO - WZMACNIAJACEGO DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest: zorganizowanie wypoczynku letniego w ramach Programu profilaktyczno - wzmacniającego dla dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych. 2.Uczestnikami wypoczynku będzie grupa 30 dzieci przebywających w rodzinach zastępczych w wieku 7-17 lat wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie. 3. Wypoczynek 9-cio dniowy ma być zorganizowany w okolicach Zakopanego ( Murzasichle, Białka Tatrzańska) w miesiącu sierpniu 2012r (preferowany termin 04.08.2012- 12.08.2012r) 4.Wykonawca zapewni : 4.1.Obiekt: 4.1.1 Ośrodek, pensjonat usytuowany w niewielkiej odległości od Zakopanego (preferowane miejscowości Murzasichle, Białka Tatrzańska), w dobrym stanie technicznym, całoroczny, ogrzewany dysponujący pokojami 3-6 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym, stołówką, minimum 2 salami dydaktycznymi dla 10 osób, wyposażonymi w pomoce dydaktyczne: tablica standardowa sucho ścieralna, flipchart z zapasem kartek, w sprzęt audiowizualny ( laptop, rzutnik , telewizor), świetlicą z TV i wideo, 4.1.2 Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr z 2009r Nr 218, poz.1696.). 4.2. Zakwaterowanie: 4.2.1Zakwaterowanie uczestników w pokojach 3 - 6 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. 4.2.2 Zakwaterowanie uczestników w jednym budynku przez cały czas trwania wypoczynku (8 noclegów). 4.2.3 Zabezpieczenie pościeli, Nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach kempingowych, budynkach szkolnych, internatach, bursach. 4.3. Wyżywienie : 4.3.1 Trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie, surówki + napój), kolacja Posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych. 4.3.2 Możliwość wieczornego dożywiania /min. chleb + masło i dżem/, całodobowy dostęp do napojów /herbata, woda z sokiem/, 4.3.3 Suchy prowiant na drogę powrotną, Posiłki będą przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.); Podczas pobytu należy zapewnić 8 śniadań, 7 obiadów dwudaniowych, 1 obiadokolację, 7 kolacji . (Pierwszy dzień zaczyna się obiadokolacją, ostatni dzień kończy się śniadaniem). 4.4. Opieka pedagogiczna i medyczna : 4.4.1 Zapewnienie całodobowej opieki przez minimum 3 opiekunów/wychowawców nad uczestnikami wypoczynku którzy jednocześnie będą prowadzić zajęcia profilaktyczno - wzmacniające posiadających wymagane uprawnienia, Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr z 2009r Nr 218, poz.1696.). 4.4.2 Kierownik wypoczynku powinien mieć ukończony kurs dla kierowników placówek wypoczynku oraz co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej, 4.4.3 Zapewnienie przeprowadzenia zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku zajęcia w III grupach po 10 osób , zajęcia odbywać się będą przez 7 dni po 3 godz. według zakresu stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 4.4.4 Zapewnienie całodobowej opieki medycznej wraz z lekami pierwszej pomocy /lekarz na każde wezwanie/, 4.4.5 Zapewnienie izolatki dla dzieci chorych. 4.5. Program kulturalno -sportowy. 4.5.1 organizacja wycieczek z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów: - do Zakopanego (trwająca około 6 godz. w programie minimum zwiedzanie Muzeum Tatrzańskiego, wjazd na Gubałówkę, Aquapark 2 godz. pobytu) - do Izby Regionalnej w Murzasichle (trwająca około 1,5 godzin umożliwiająca zapoznanie się uczestnikom wypoczynku ze zbiorami sztuki podhalańskiej, prelekcja na temat pierwszych osadników, muzyki i tańca regionalnego, zwyczajów pasterskich , zbójników, dowcipów itp.) - do doliny Chochołowskiej (wyprawa trwająca około 6 godzin) - do doliny Kościeliskiej (wyprawa trwająca około 5 godzin) 4.5.2.Organizacja 4 dyskotek , karaoke 4.5.3 Organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek, 4.5.4 Organizacja zajęć sportowych, wycieczek po okolicy 4.5.5.Wykorzystanie miejscowych i okolicznych form rekreacji. 4.5.6 Zapewnienie dostępu do sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłek: futbolowych, do siatkówki, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych /szachy, warcaby, inne gry planszowe, w miarę możliwości stół do tenisa stołowego z rakietkami, siatka z kompletem piłek/. 4.6 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 4.6.1.Zapewnienia transportu uczestnikom wypoczynku z Olsztyna do miejsca zakwaterowania /PKP/ z dworca PKP na miejsce zakwaterowania przejazd autokarem ( przejazd w ciągu dnia); zapewnienia transportu z miejsca wypoczynku do Olsztyna /PKP/ z miejsca zakwaterowania na dworzec PKP przejazd autokarem (przejazd w ciągu dnia ) Zbiórka dzieci przed wyjazdem na wypoczynek przewidziana jest na dworcu PKP w Olsztynie na 40 min przed planowanym odjazdem pociągu. Odbiór dzieci z wypoczynku na dworcu PKP w Olsztynie przez opiekuna lub powrót samodzielny na podstawie zgody opiekuna dostarczonej organizatorowi przez wyjazdem na wypoczynek. 4.6.2 Zapewnienia opieki podczas pobytu i podróży w obie strony; 4.6.3 Przeprowadzenia zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku wg załącznika nr 5 do siwz 4.6.4 Przygotowania sprawozdania z wypoczynku w ramach Programu profilaktyczno wzmacniającego dla dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych i dostarczenie go nie później niż w dniu wystawienia faktury za zorganizowanie wypoczynku. 4.6.5 Zapewnienie ubezpieczenia każdego z uczestników wypoczynku letniego na okres ich transportu, wycieczek oraz na czas trwania wypoczynku. -Pakiet ubezpieczenia NNW na wypadek śmierci oraz 100% uszczerbku na zdrowiu 20.000zł. -Zakres ochrony z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu. Zakres ubezpieczenia: RP. Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia Wykaz dzieci zakwalifikowanych do wypoczynku letniego przekazany będzie Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem na wypoczynek..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.41.00 - 55.24.41.00 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowo Handlowa RELAKS Joanna Habraszka, ul. Michała Drzymały 5, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19440,00
Oferta z najniższą ceną: 19440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60840,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Rondela - ochrona dziedzictwa kulturalnego poprzez uczytelnienie historycznego terenu przed Wysoką Bramą w Olsztynie .
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie
- " Dostawy różnych produktów spożywczych - przyprawy "
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt studyjnych (w ramach projektu "Spleceni z miastem")
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych, krajowych i zagranicznych pracowników Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Kompleksowa organizacja 6 warsztatów terenowych pn. "Retencja w dolinach rzecznych" - warsztaty jednodniowe
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych zagranicznych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





