eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W RAMACH PROGRAMU PROFILAKTYCZNO - WZMACNIAJACEGO DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Olsztyn: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W RAMACH PROGRAMU PROFILAKTYCZNO - WZMACNIAJACEGO DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH
Numer ogłoszenia: 244390 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.olsztyn.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W RAMACH PROGRAMU PROFILAKTYCZNO - WZMACNIAJACEGO DLA DZIECI ZAGROŻONYCH UZALEŻNIENIAMI, PRZEBYWAJĄCYCH W RODZINACH ZASTĘPCZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest: zorganizowanie wypoczynku letniego w ramach Programu profilaktyczno - wzmacniającego dla dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych. 2.Uczestnikami wypoczynku będzie grupa 30 dzieci przebywających w rodzinach zastępczych w wieku 7-17 lat wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie. 3. Wypoczynek 9-cio dniowy ma być zorganizowany w okolicach Zakopanego ( Murzasichle, Białka Tatrzańska) w miesiącu sierpniu 2012r (preferowany termin 04.08.2012- 12.08.2012r) 4.Wykonawca zapewni : 4.1.Obiekt: 4.1.1 Ośrodek, pensjonat usytuowany w niewielkiej odległości od Zakopanego (preferowane miejscowości Murzasichle, Białka Tatrzańska), w dobrym stanie technicznym, całoroczny, ogrzewany dysponujący pokojami 3-6 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym, stołówką, minimum 2 salami dydaktycznymi dla 10 osób, wyposażonymi w pomoce dydaktyczne: tablica standardowa sucho ścieralna, flipchart z zapasem kartek, w sprzęt audiowizualny ( laptop, rzutnik , telewizor), świetlicą z TV i wideo, 4.1.2 Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr z 2009r Nr 218, poz.1696.). 4.2. Zakwaterowanie: 4.2.1Zzakwaterowanie uczestników w pokojach 3 - 6 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym. 4.2.2 Zakwaterowanie uczestników w jednym budynku przez cały czas trwania wypoczynku (8 noclegów). 4.2.3 Zabezpieczenie pościeli, Nie dopuszcza się możliwości zakwaterowania dzieci w namiotach, domkach kempingowych, budynkach szkolnych, internatach, bursach. 4.3. Wyżywienie : 4.3.1 Trzy posiłki dziennie: śniadanie, obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie, surówki + napój), kolacja Posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych. 4.3.2 Możliwość wieczornego dożywiania /min. chleb + masło i dżem/, całodobowy dostęp do napojów /herbata, woda z sokiem/, 4.3.3 Suchy prowiant na drogę powrotną, Posiłki będą przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.); Podczas pobytu należy zapewnić 8 śniadań, 7 obiadów dwudaniowych, 1 obiadokolację, 7 kolacji . (Pierwszy dzień zaczyna się obiadokolacją, ostatni dzień kończy się śniadaniem). 4.4. Opieka pedagogiczna i medyczna : 4.4.1 Zapewnienie całodobowej opieki przez minimum 3 opiekunów/wychowawców nad uczestnikami wypoczynku którzy jednocześnie będą prowadzić zajęcia profilaktyczno - wzmacniające posiadających wymagane uprawnienia, Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr z 2009r Nr 218, poz.1696.). 4.4.2 Kierownik wypoczynku powinien mieć ukończony kurs dla kierowników placówek wypoczynku oraz co najmniej trzyletni staż pracy opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno wychowawczej, 4.4.3 Zapewnienie przeprowadzenia zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku zajęcia w III grupach po 10 osób , zajęcia odbywać się będą przez 7 dni po 3 godz. według zakresu stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 4.4.4 Zapewnienie całodobowej opieki medycznej wraz z lekami pierwszej pomocy /lekarz na każde wezwanie/, 4.4.5 Zapewnienie izolatki dla dzieci chorych. 4.5. Program kulturalno -sportowy. 4.5.1 organizacja wycieczek z zapewnieniem opłacenia wszystkich biletów wstępu do zwiedzanych obiektów: - do Zakopanego (trwająca około 6 godz. w programie minimum zwiedzanie Muzeum Tatrzańskiego, wjazd na Gubałówkę, Aquapark 2 godz. pobytu) - do Izby Regionalnej w Murzasichle (trwająca około 1,5 godzin umożliwiająca zapoznanie się uczestnikom wypoczynku ze zbiorami sztuki podhalańskiej, prelekcja na temat pierwszych osadników, muzyki i tańca regionalnego, zwyczajów pasterskich , zbójników, dowcipów itp.) - do doliny Chochołowskiej (wyprawa trwająca około 6 godzin) - do doliny Kościeliskiej (wyprawa trwająca około 5 godzin) 4.5.2.Organizacja 4 dyskotek , karaoke 4.5.3 Organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasek, 4.5.4 Organizacja zajęć sportowych, wycieczek po okolicy 4.5.5.Wykorzystanie miejscowych i okolicznych form rekreacji. 4.5.6 Zapewnienie dostępu do sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłek: futbolowych, do siatkówki, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych /szachy, warcaby, inne gry planszowe, w miarę możliwości stół do tenisa stołowego z rakietkami, siatka z kompletem piłek/. 4.6 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 4.6.1.Zapewnienia transportu uczestnikom wypoczynku z Olsztyna do miejsca zakwaterowania /PKP/ z dworca PKP na miejsce zakwaterowania przejazd autokarem ( przejazd w ciągu dnia); zapewnienia transportu z miejsca wypoczynku do Olsztyna /PKP/ z miejsca zakwaterowania na dworzec PKP przejazd autokarem (przejazd w ciągu dnia ) Zbiórka dzieci przed wyjazdem na wypoczynek przewidziana jest na dworcu PKP w Olsztynie na 40 min przed planowanym odjazdem pociągu. Odbiór dzieci z wypoczynku na dworcu PKP w Olsztynie przez opiekuna lub powrót samodzielny na podstawie zgody opiekuna dostarczonej organizatorowi przez wyjazdem na wypoczynek. 4.6.2 Zapewnienia opieki podczas pobytu i podróży w obie strony; 4.6.3 Przeprowadzenia zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku wg załącznika nr 5 do siwz 4.6.4 Przygotowania sprawozdania z wypoczynku w ramach Programu profilaktyczno wzmacniającego dla dzieci zagrożonych uzależnieniami, przebywających w rodzinach zastępczych i dostarczenie go nie później niż w dniu wystawienia faktury za zorganizowanie wypoczynku. 4.6.5 Zapewnienie ubezpieczenia każdego z uczestników wypoczynku letniego na okres ich transportu, wycieczek oraz na czas trwania wypoczynku. -Pakiet ubezpieczenia NNW na wypadek śmierci oraz 100% uszczerbku na zdrowiu 20.000zł. -Zakres ochrony z włączeniem ryzyka zawału serca i udaru mózgu. Zakres ubezpieczenia: RP. Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia Wykaz dzieci zakwalifikowanych do wypoczynku letniego przekazany będzie Wykonawcy na 2 dni przed wyjazdem na wypoczynek. Zakres zajęć profilaktyczno - wzmacniających dla uczestników wypoczynku znajduje się w załączniku na 5 od SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.41.00 - 55.24.41.00 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. oraz 2.zaświadczenia o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. W przypadku przedsiębiorcy zagranicznego - wybrany przez niego marszałek województwa, z zastrzeżeniem, iż w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego, który utworzył oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095, ze zm.), organem właściwym do prowadzenia rejestru jest marszałek województwa ze względu na siedzibę oddziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. oraz wykaże, że posiada, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że dysponuje odpowiednia bazą noclegową do wykonania zamówienia tj. ośrodkiem, pensjonatem usytuowanym w niewielkiej odległości od Zakopanego (preferowane miejscowości: Murzasichle, Białka Tatrzańska), całoroczny, ogrzewany, kwatery z pokojami 3-6 osobowymi z pełnym węzłem sanitarnym zabezpieczenie pościeli, stołówka, posiadający min 2 sale dydaktyczne dla 10 osób, wyposażona w pomoce dydaktyczne minimum tablica standardowa sucho ścieralna, flipchart z zapasem kartek, w sprzęt audiowizualny ( laptop, rzutnik, telewizor) świetlicę z TV i wideo. Obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 9 grudnia 2009r w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( DZ.U nr z 2009r Nr 218, poz.1696.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1. 2.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty. 2.Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy. Złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, ustanawiające osobę/osoby do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: -dopuszcza się zmniejszenie ilości osób uczestniczących w wypoczynku w stosunku do liczby podanej w ogłoszeniu i SIWZ w zależności od liczby chętnych osób nie więcej jednak niż 3 osoby, w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób uczestniczących w wypoczynku, 2.Zamawiajacy dopuszcza zmianę kadry opiekunów/wychowawców z zastrzeżeniem, iż przed wystąpieniem takiej sytuacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego a wskazane osoby będą miały uprawnienia, doświadczenie i wiedzę w stopniu nie niższym niż osoby zaproponowane przez Wykonawcę. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca wypoczynku z zastrzeżeniem, iż przed wystąpieniem takiej sytuacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego a zaproponowane przez Wykonawcę miejsce będzie o standardzie nie gorszym niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn p III pok. 314.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M.J.Piłsudskiego 61A 10-449 Olsztyn p. III pok. 317 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.