eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawanr sprawy 16/2008/ZP Wykonywanie usług konserwacyjnych systemów kontroli dostępu, włamania i napadu oraz telewizji obserwacyjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Warszawa: nr sprawy 16/2008/ZP Wykonywanie usług konserwacyjnych systemów kontroli dostępu, włamania i napadu oraz telewizji obserwacyjnej
Numer ogłoszenia: 278197 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON) , ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A), 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6871745, 6871812, fax. 022 6871030, 6870413.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomon.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Obsługi MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nr sprawy 16/2008/ZP Wykonywanie usług konserwacyjnych systemów kontroli dostępu, włamania i napadu oraz telewizji obserwacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacyjnych systemów kontroli dostępu, włamania i napadu oraz telewizji obserwacyjnej w kompleksach przy ul. Rakowieckiej 4A, ul. Puławskiej 4/6, ul. Klonowej 1 i 2, Al. Niepodległości 218 oraz ul. Nowowiejskiej 29 w Warszawie. Kod numeryczny wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu: a) złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, b) akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) Wykonawca nie może powierzać wykonywania przedmiotowego zamówienia pośrednikom lub podwykonawcom bez zgody zamawiającego, d) zapewni noszenie przez pracowników odpowiednich ubiorów i identyfikatorów, e) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł, f) zatrudnia pracowników, posiadających stosowne licencje, odpowiednio I lub II stopnia ochrony technicznej lub fizycznej, g) dysponuje instalatorami i projektantami systemów alarmowych o uprawnieniach klasy SA-4, h) spełnia wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dn. 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), a mianowicie: - Wykonawca posiada poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego drugiego stopnia lub wyższe, - pracownicy skierowani do wykonywania zamówienia będą posiadali poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli: przynajmniej jeden do klauzuli tajne, pozostali do klauzuli poufne. i) posiada koncesję, zezwolenie lub licencję wydaną przez MSWiA, WSI lub SKW na prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia, j) posiada administratora i inspektora stacji teleinformatycznej oraz zaplecze techniczne (warsztat elektro-mechaniczny). 7) W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy według wzoru stanowiącego zał. nr 1. 2. Ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. Może to być kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego zał. nr 5. 7. Koncesję, zezwolenie lub licencję wydaną przez MSWiA, WSI lub SKW na prowadzenie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia. 8. Stosowne licencje w formie kserokopii odpowiednio I lub II stopnia ochrony technicznej lub fizycznej posiadane przez wszystkie osoby przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Poświadczenia bezpieczeństwa posiadane przez osoby przewidziane do realizacji przedmiotu zamówienia upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczoną klauzulą tajne (przynajmniej jeden pracownik) oraz służbową oznaczoną klauzulą poufne (pozostali pracownicy) i zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu z zasad ochrony informacji niejawnych. 10. Wykaz wszystkich osób, które będą wykonywać zamówienie. 11. Poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego drugiego lub wyższego stopnia. 12. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca dysponuje instalatorami i projektantami systemów alarmowych o uprawnieniach klasy SA-4. 13. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca posiada administratora i inspektora stacji teleinformatycznej oraz zaplecze techniczne (warsztat elektro-mechaniczny). 14. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomon.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obslugi MON, Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2, pokój 212.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zakładu Obslugi MON, Warszawa, ul. Puławska 4/6 - wejscie od ul. Rakowieckiej 2. Wejście do Zakładu poprzez biuro przepustek, które wydaje przepustkę.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.