eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Warszawa: Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe
Numer ogłoszenia: 278109 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb SZPZLO Warszawa Praga Południe. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 6 niżej wyszczególnionych części zwanych dalej Zadaniami: Zadanie Nr 1 - Zakup i dostawa wózka inwalidzkiego. Zadanie Nr 2 - Zakup i dostawa łóżka ortopedycznego. Zadanie Nr 3 - Zakup i dostawa foteli ginekologicznych. Zadanie Nr 4 - Zakup i dostawa autoklawu. Zadanie Nr 5 - Zakup i dostawa aparatu do krioterapii. Zadanie Nr 6 - Zakup i dostawa wytrząsarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Zadań został zawarty w Formularzu warunków technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ składający się z: Załącznika Nr 1 - 1 dla Zadania Nr 1, Załącznika Nr 1 - 2 dla Zadania Nr 2, Załącznika Nr 1 - 3 dla Zadania Nr 3, Załącznika Nr 1 - 4 dla Zadania Nr 4, Załącznika Nr 1 - 5 dla Zadania Nr 5 i Załącznika Nr 1 - 6 dla Zadania Nr 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia obejmował urządzenie fabrycznie nowe, kompletne i aby do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie był konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów (poza materiałami eksploatacyjnymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.31.20-6, 33.19.21.10-6, 33.19.11.10-9, 33.16.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Złożenie wadium - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe i terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, tzn. 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT wraz z podpisanym przez obie strony Protokołem Odbioru Sprzętu Ocena spełniania w/w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego. SIWZ można również odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 105..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa wózka inwalidzkiego..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wózka inwalidzkiego - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 1 do SIWZ.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa łóżka ortopedycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę łóżka ortopedycznego - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 2 do SIWZ.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.10-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa foteli ginekologicznych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę foteli ginekologicznych - 2 szt., opisanych w Załączniku Nr 1 - 3 do SIWZ.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa autoklawu.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę autoklawu - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 4 do SIWZ.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa aparatu do krioterapii.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę aparatu do krioterapii - 1 szt., opisanego w Załączniku Nr 1 - 5 do SIWZ.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa wytrząsarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wytrząsarki - 1 szt., opisanej w Załączniku Nr 1 - 6 do SIWZ.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.