Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Śrem: Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego
Numer ogłoszenia: 277834 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2837001, faks 061 2829321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie powiatu śremskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest tj. odpadów o kodach 17 06 01 (materiały konstrukcyjne zawierające azbest) i 17 06 05 (materiały izolacyjne zawierające azbest) powstałych przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych lub elewacji budynków mieszkalnych, gospodarczych i garaży na terenie powiatu śremskiego. 1. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) usuwanie (demontaż) elementów budynku zawierających azbest, 2) zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, ułożenie na paletach,zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu, 3) uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, 4) transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 28 października 2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r. Nr 199, poz. 1671 z późn. zm.), oraz w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej, oraz nie stwarzający zagrożenia dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), 5) przekazanie odpadów do unieszkodliwiania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2007r. o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 z późn. zm.), na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko (w ofercie należy wskazać miejsce utylizacji). 2. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m. in. winien zapewnić również: 1) organizację i czynności przygotowawcze związane z wizją lokalną u wnioskodawców, 2) wycenę określającą ilość materiału do unieszkodliwienia, 3) organizację i zabezpieczenie placu robót, 4) oczyszczenie terenu z azbestu, 5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia i posiadają aktualne dokumenty, potwierdzające wymagane uprawnienia (decyzja zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydana przez Starostę Śremskiego w oparciu o przepisy ustawy o odpadach; decyzja właściwego starosty zezwalająca wykonującemu usługę transportu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tzn.: a) wykażą, że dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w tym: posiadają co najmniej po jednej jednostce sprzętu (własny, podwykonawcy lub dzierżawiony) niezbędnego do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem oraz wagę przewoźną o udźwigu powyżej 1 Mg wraz z dokumentem legalizacji, b) dysponują osobami przeszkolonymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia minimum 2 osoby, c) wskażą miejsce przewidziane do odbioru odpadów, d) jeśli przewidują udział podwykonawców wskażą podmiot uprawniony do transportu odpadów na składowisko, e) posiadają niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. Nr 192, poz. 1876 z późn. zm.), w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zwierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z tytułu szkód w środowisku na kwotę minimum 50.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Udzielą 30 - dniowego terminu płatności, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury za zrealizowany i odebrany zakres usług. 4. Spełnienie przez Wykonawcę warunków zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. 6. Wykonawca, który nie spełnia warunków określonych przepisami art. 24 ustawy, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie V specyfikacji, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o wykonywaniu zadania samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz osób upoważnionych do kontaktów w okresie realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca obejmujący co najmniej: po jednej jednostce sprzętu (własny, podwykonawcy lub dzierżawiony) niezbędnego do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem oraz wagę przewoźną o udźwigu powyżej 1 Mg wraz z dokumentem legalizacji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 3) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (dysponują osobami przeszkolonymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia minimum 2 osoby) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-srem.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Śremie, 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 17,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Śremie, 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 17, pokój nr 6 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Zadanie inwestycyjne nr PRK/INW/144 realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego - Psarskie Tarasy na terenie rekreacyjnym w Psarskiem działka nr ewid.332/37
- Budowa zadaszenia kortu tenisowego SP nr 6 w Śremie
- Zakup i dostawa wyposażenia do Budynku Oddziału Dziennego Psych. Reh. w ramach zadania Rozbudowa i nadbudowa budynku Oddziału Dziennego Psych. Reh. wraz z dostosowaniem budynku do wymogów p-poż
- Budowa bieżni lekkoatletycznej w SP nr 4 w Śremie
- REMONT COKOŁU ELEWACJI BUDYNKU GŁÓWNEGO "A"
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozprowadzanie wśród mieszkańców miasta Poznania, zebranie oraz przekazanie do zagospodarowania worków z liśćmi z obszaru pasów drogowych w 2025 roku
- Wykonanie nasadzeń krzewów i roślin cebulowych przy Kanale Bródnowskim w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - projekt z BO pn. "Relaks nad wodą - zielona rewitalizacja terenów nad kanałami na Zaciszu"
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów kuchennych ulegających biodegradacji kat. 3 wytworzonych na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 26 WOG w Zegrzu.
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów laboratoryjnych
- Świadczenie usług transportu odpadów z terenu Gminy Wołów oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
- Zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tomaszów Mazowiecki
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.