Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Zielona Góra: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Łężyca - ul. Polna i Dolna z placem festynowym
Numer ogłoszenia: 277750 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielona Góra , ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4755670, faks 068 4755660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Łężyca - ul. Polna i Dolna z placem festynowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem całego zamierzenia budowlanego jest: Budowa oświetlenia drogowego we wsi Łężyca obejmująca zakresem ulice: Polną i Dolną z placem festynowym. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania w celu umożliwienia składania ofert na jedno bądź na więcej zadań: - zad. 1 - budowa oświetlenia drogowego ul. Polnej we wsi Łężyca, - zad. 2 - budowa oświetlenia drogowego ul. Dolnej z placem festynowym we wsi Łężyca. Działki: ul. Polna: 33, 112, 153 - Zielona Góra, Łężyca; ul. Dolna z placem festynowym: 91, 183 - Zielona Góra, Łężyca. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie: ul. Polna - kablowej linii oświetleniowej YAKY 4x35 mm2, - szafki oświetleniowej zasilanej ze stacji transformatorowej nr S-2636 zlokalizowanej na ul. Polnej przy działce nr 106. ul. Dolna z placem festynowym - kablowej linii oświetleniowej YAKY 4x35 mm2 zasilanej od istniejącego słupa rozdzielczego linii napowietrznej nn-0,4kV nr 636/2/11, - kablowej linii oświetleniowej YKY 3x6 mm2 zasilanej z istniejącej tablicy głównej TG znajdującej się w szatni. Linię zasilającą należy wykonać kablem YAKY 4x35mm2 (długość linii zależna od wykonywanego zadania) i układać ją w rowie na głębokości 0,5 m jeżeli trasa ich ułożenia biegnie w chodnikach lub pasie zieleni oraz 0,8 m w przejściach przez jezdnie. Szerokość rowu 0,4 m. Jeżeli grunt jest piaszczysty linię kablową układać na dnie wykopu, natomiast w pozostałych przypadkach na podsypce z piasku gr. 10 cm. Przy każdej latarni pozostawić zapas kabla o długości minimum 1,5 m. Na całej długości linii kablowej mocować taśmy kablowe TK z trwałym napisem w odległości nie większej niż 10 m. Skrzyżowanie projektowanego kabla z istniejącym uzbrojeniem terenu oraz przejścia pod drogą, wykonać w rurach ochronnych AROT typu DVK lub SRS. Na ul. Polnej zaprojektowano latarnie drogowe zbudowane z: - słup aluminiowy o wysokości 7 m wkopywany do ziemi przy użyciu kręgów betonowych lub rur PCV, - oprawa drogowa, - metalohalogenkowe źródło światła typu 1xCDO-TT/100W. Na ul. Dolnej z placem festynowym zaprojektowano latarnie drogowe i maszty pod projektory zbudowane z: - słup aluminiowy o wysokości 8 m wkopywany do ziemi przy użyciu kręgów betonowych lub rur PCV, - oprawa drogowa, - słup aluminiowy (maszt) o wysokości 10 m wkopywany do ziemi przy użyciu kręgów betonowych lub rur PCV, - projektor, - metalohalogenkowe źródło światła typu 1xCDO-TT/150W,500W. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń innych producentów, o ile spełniają te same parametry, jak materiały i urządzenia wymienione w projekcie. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAGOSPODAROWANIA TERENU: ul. Polna Szafka oświetleniowa - 1 szt. Słup oświetleniowy - 13 szt. Adapter do mocowania oprawy - 13 szt. Oprawa oświetleniowa - 13 szt. Kabel YAKY 4x35 mm2 - 500 m Bednarka FeZn - 90 m ul. Dolna z placem festynowym Słup oświetleniowy - 4 szt. Oprawa oświetleniowa - 4 szt. Wysięgnik o dł. 1,5 m - 1 szt. Kabel YAKY 4x35 mm2 - 55 m Kabel YKY 3x6 mm2 - 125 m Bednarka FeZn - 60 m Zakres prac do wykonania oświetlenia drogowego obejmuje także przeprowadzenie pomiarów sprawdzających wymaganych do odbioru oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dokładny opis zakresu i technologii wykonania znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej (dwie osobne dokumentacje - jedna na ul. Polną oraz druga na ul. Dolną z placem festynowym), przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz opracowanej specyfikacji technicznej. Wymaga się, aby Wykonawcy na wykonane roboty udzielili co najmniej 2-letniej gwarancji jakości.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi się wykazać, w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał: - 2 (dwa) zadania podobne z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia tzn. wykonał co najmniej 2 oświetlenia uliczne o wartości nie mniejszej niż wartość zadania, na które składa ofertę. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: min. 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy. Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego (uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych do pełnienia funkcji kierownika budowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz należąca do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (wykonawcy zagraniczni - odpowiednio). Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać powinny informacje potwierdzające spełnianie warunku. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA. 2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykaz robót jakie wykonawca powierzy podwykonawcom o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem czynników produkcji tj. stawka rbh, koszty pośrednie, koszty zaopatrzenia i zysk, które wykonawca zastosował do wyceny przedmiotu zamówienia. 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 2 w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty; 3) istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej aneksem do umowy, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy; 4) opóźnień w realizacji zamówienia będących następstwem wad zawartych w dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia po stwierdzonej jednej z okoliczności wskazanych w ust. 3 będzie uzasadniała zawarcie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 405.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41, 65-021 Zielona Góra, pok. 207 /sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego ul. Polnej we wsi Łężyca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac do wykonania oświetlenia drogowego wchodzą: - roboty ziemne (wykopy rowów kablowych, wykop pod stanowiska do montażu słupów oświetleniowych, a następnie zasypanie rowów i stanowisk montażowych słupów), - budowa linii kablowych, - montaż słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw i osprzętu elektrycznego, - montaż uziemień, - wykonanie wymaganych do odbioru pomiarów sprawdzających, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dokładny opis zakresu i technologii wykonania znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz opracowanej specyfikacji technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia drogowego ul. Dolnej z placem festynowym we wsi Łężyca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac do wykonania oświetlenia drogowego wchodzą: - roboty ziemne (wykopy rowów kablowych, wykop pod stanowiska do montażu słupów oświetleniowych, a następnie zasypanie rowów i stanowisk montażowych słupów), - budowa linii kablowych, - montaż słupów oświetleniowych wraz z montażem opraw i osprzętu elektrycznego, - montaż uziemień, - wykonanie wymaganych do odbioru pomiarów sprawdzających, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dokładny opis zakresu i technologii wykonania znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz opracowanej specyfikacji technicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.22.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Budowa punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Dąbrowa Górnicza w 2025 roku"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





