eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba WyżnaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA w sezonie 2015/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Raba Wyżna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA w sezonie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 277734 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raba Wyżna , Raba Wyżna 41, 34-721 Raba Wyżna, woj. małopolskie, tel. 018 2691250, faks 018 2691251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rabawyzna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY RABA WYŻNA w sezonie 2015/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie z wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia części od 1 do 7. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub część, jednak nie więcej niż 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części Część nr 1 SKAWA a) systematyczne odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej od Granic do Chabówki, b) systematyczne odśnieżanie innych dróg gminnych i interwencyjne odśnieżanie i posypywanie dróg i chodników w Skawie. Część nr 2 RABA WYŻNA z wyłączeniem górnej części RABY WYŻNEJ a) systematyczne odśnieżanie i posypywanie drogi gminnej Raba W. - Łysa Góra, b) systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych w miejscowości Raba Wyżna, c) systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie chodników przy drogach w miejscowości Raba Wyżna, d) odśnieżanie parkingów gminnych w miejscowości Raba Wyżna. Część nr 3 ROKICINY PODHALAŃSKIE systematyczne odśnieżanie dróg i chodników oraz posypywanie dróg gminnych na podjazdach i zakrętach w Rokicinach Podhalańskich. Część nr 4 BUKOWINA OSIEDLE I HARKABUZ systematyczne odśnieżanie dróg gminnych w Bukowinie Osiedlu i Harkabuzie Część nr 5 PODSARNIE systematyczne odśnieżanie dróg gminnych w Podsarniu oraz posypywanie drogi do kościoła w miejscowości Podsarnie. Część nr 6 SIENIAWA systematyczne odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Sieniawie. Część nr 7 BIELANKA i górna część RABY WYŻNEJ odśnieżanie i interwencyjne posypywanie dróg gminnych i chodników w Bielance i górnej części Raby Wyżnej tj. od mostu na roli Pałaszówka w stronę Bielanki role: Domałówka, Zarębówka, Pałaszówka, Stramówka, Pietrzakówka, Mardyłówka, Węgrzynówka, Bielańskówka, Buczkówka, Jochymówka, Szczyptówka, Jardusiówka, Suskówka, Sagułówka. Zamawiający nie jest w stanie podać z góry dokładnych ilości godzin pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Rozliczenie z wyłonionym wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanych, przepracowanych godzin i ustalonej ceny jednostkowej za godzinę pracy. Zamawiający gwarantuje realizację zadania na poziomie wskazanym w tabeli tzw. minimum, natomiast pozostała część zostanie zrealizowana w zależności od zaistniałych potrzeb. Podstawą do obliczenia ceny ofertowej dla Wykonawcy będzie maksymalna prognozowana liczba godzin (patrz tabela maksimum w SIWZ) Przez systematyczne odśnieżanie i lub posypywanie rozumie się obowiązek odśnieżania i lub posypywania bez każdorazowych uzgodnień z przedstawicielem Zamawiającego po każdorazowych 10 cm opadach śniegu w trybie niezwłocznym (w pierwszej kolejności należy odśnieżać drogi i chodniki najczęściej użytkowane tj. położone blisko szkół, przedszkoli, kościołów, ośrodków zdrowia itp. natomiast przez interwencyjne odśnieżanie i lub posypywanie rozumie się odśnieżanie i lub posypywanie po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedno czy dwa zadania , winien on załączyć wykaz co najmniej jednej wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc do dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje: minimum dwoma pojazdami z pługami odśnieżnymi z dwoma napędami na każde zadanie dotyczące odśnieżania - dotyczy każdej części. Dodatkowo w zadaniach gdzie należy odśnieżać chodnik (część nr 1,2,3,6,7) powinien wykazać że dysponuje lub posiada pojazd z pługiem do odśnieżania o szerokości do 170 cm, ponadto w zadaniach gdzie należy posypywać drogi lub chodniki (część nr 1,2,3,5,6,7) Wykonawca powinien dysponować lub posiadać sprzęt do posypywania dróg np. piaskarka, rozsiewacz itp. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga by suma gwarantowana ubezpieczenia z tytułu zimowego utrzymania dróg gminnych wyniosła co najmniej 40 000 zł.-na każdą część, na którą składana jest oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 1 do SIWZ tj. formularz ofertowy, załącznik nr 7 wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - moc silnika pojazdu z dwoma napedami - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku przedłużenia się sezonu zimowego, istnieje możliwość, na wniosek Zamawiającego, przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o czym mowa w § 4 umowy. 2) W przypadku wystąpienia siły wyższej, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania usługi (wydłużenie czaso-okresu opadów do wykonania usługi). 3) nastąpi zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, z zastrzeżeniem § 7, 4) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, co może skutkować zmianą wynagrodzenia. 2. Zmiany do umowy może inicjować Wykonawca lub Zamawiający składając pisemny wniosek do drugiej strony. 3. Wniosek o dokonanie zmiany w umowie musi zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany zawierające m.in. korzyści wynikające z wnioskowanej zmiany, c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rabawyzna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Raba Wyżna Raba Wyżna 41 34-721 Raba Wyżna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Raba Wyżna - sekretariat Raba Wyżna 41 34-721 Raba Wyżna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.