Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Poznań: Budowa Sali Obsługi Klienta na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Słupcy
Numer ogłoszenia: 277593 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali Obsługi Klienta na potrzeby Biura Terenowego ZUS w Słupcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę nowego obiektu z Salą Obsługi Klienta, zapleczem administracyjno-socjalnym i sanitarnym oraz infrastrukturą techniczną wraz z przynależnym zagospodarowaniem terenu. 2.Lokalizacja nieruchomości: -działka numer: 992/1; -ulica: Ratajczaka; -miejscowość: Słupca. 3. Stan istniejący: - działka zabudowana budynkiem parterowym o powierzchni 99,00 m2, całkowicie podpiwniczonym, wykonanym w technologii murowanej, przeznaczonym do rozbiórki; -gruz powstały w wyniku rozbiórki części naziemnej wypełni istniejące piwnice. 4. Stan projektowany: - budynek parterowy z technicznym poddaszem w konstrukcji tradycyjnej, na planie prostokąta, niepodpiwniczony, kryty dachem dwuspadowym, ściany podłużne nośne murowane, podzielony funkcjonalnie na salę obsługi klientów, zaplecze administracyjno-socjalne i sanitarne oraz infrastrukturę techniczną; - budynek wyposażony w instalację c.o. i c. w. (cieplik i woda z sieci miejskiej) oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wentylację wywiewno-nawiewną, sygnalizację alarmu pożaru (dźwiękowy system ostrzegawczy), sygnalizację włamania i napadu, TV - przemysłową, system kontroli dostępu, instalację elektryczną, odgromową oraz okablowania strukturalnego z telefonią IP; - projekt przewiduje częściowe fundamentowanie bezpośrednio na gruncie rodzimym i pośrednio z zastosowaniem pali wierconych CFA O400 mm (przed palowaniem należy sprawdzić usytuowanie uzbrojenia podziemnego). 5.Powierzchnia działki: 674,00 m2. 6.Powierzchnia zabudowywana: 225,01 m2. 7. Powierzchnia biologicznie czynna: 175,00 m2. 8.Parametry techniczne budynku: długość: 28,48 m; szerokość: 8,08 m; wysokość: 7,13 m - w kalenicy, 3,58 m - do okapu; powierzchnia zabudowy: 225,01 m2; powierzchnia użytkowa: 180,53 m2; kubatura budynku: 923,60 m3 - naziemna, 293,52 m3 - poddasza nieużytkowego; wysokość pomieszczeń do sufitu powieszanego: 3,20 m; ilość kondygnacji naziemnych: 1 /poddasze techniczne. 9.Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje wewnętrzne: instalację wodociągowo-kanalizacyjną; instalację centralnego ogrzewania; instalację kanalizacji deszczowej; instalację wentylacji mechanicznej (klimatyzacja na sali obsługi klientów); instalację elektryczną; instalacje niskoprądowe. 10. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 11.Przedmiot zamówienia w zakresie sali obsługi klientów musi być zgodny z Zarządzeniem numer 65 Prezesa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie wprowadzenia Zasad obsługi klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. 12.Przedmiot zamówienia w zakresie okablowania strukturalnego musi być zgodny z Wymaganiami technicznymi numer WTOS2001 dotyczącymi wykonywania w obiektach ZUS okablowania strukturalnego i dedykowanej instalacji zasilającej urządzeni komputerowe. 13.Powstający budynek usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej. 14.Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin miejsca przedmiotowej inwestycji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.31.22 - 45.33.31.22 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 92.22.20.00 - Usługi telewizji zamkniętego obiegu 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.25.00.00 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert w wysokośc 15.000,00 złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub mieszkaniowej o powierzchni netto minimum 200 m2 i wartości co najmniej 900.000,00 złotych, w ramach którego Wykonawca wykonał roboty budowlano montażowe, roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych, teletechnicznych , okablowania strukturalnego oraz roboty budowlane polegające na wykonaniu robót sanitarnych. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego formularza wykazu wykonanych robót załącznik nr 5 do SIWZ łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty według definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada c budynki i ich usytuowanie Dz.U. z 2002r., Nr 75, poz. 690, ze zm.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia technicznych w budownictwie zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.)z 2010r.,Nr 243, poz. 1623) lub tożsame uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , w tym co najmniej: a) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym bez ograniczeń przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy-koordynatora robót. b) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w ograniczonym zakresie; c) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie, d) osobę posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie; e) osobę posiadającą aktualny Status Certyfikowanego Instalatora Systemu Okablowania w postaci certyfikatu imiennego dla co najmniej jednej osoby. - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób wraz ze złożonym na nim oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wynikające z ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.). Uwaga: dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych uprawnień budowlanych, uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623, ze zm. oraz ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz .U. z 2008r. Nr 63 poz. 394.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 złotych. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji opisanej w § 1 ust. 1 pkt. 9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kosztorysy szczegółowe ofertowe sporządzone przez Wykonawcę na podstawie przedmiarów robót i dokumentacji projektowej dołączonych do SIWZ, tj: 1) Kosztorys ofertowy - Branża budowlana, 2) Kosztorys ofertowy - Branża elektryczna, 3) Kosztorys ofertowy - Branża sanitarna; 2. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia; 3. Oświadczenie o zamiarze powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zaleca się dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuszcza zmianę umowy w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: a)siłą wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową b)warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c)niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w Dokumentacji, d)przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e)koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających albo wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji i związana z tymi okolicznościami zmiana Harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2) zmiana wynagrodzenia: a) gdy ilości rzeczywiście wykonanych robót określone w obmiarze będą różniły się od przewidywanych ilości robót określonych w przedmiarze; b) gdy w przedmiarze, a w konsekwencji w kosztorysie ofertowym, zostaną pominięte roboty objęte przedmiotem zamówienia i ujęte w dokumentacji; c) gdy na zasadach określonych w Umowie zostaną wprowadzone zmiany projektowe lub zmiana technologii wykonania robót; d) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy zostanie wydłużony, zgodnie z postanowieniami Umowy, termin wykonania przedmiotu umowy; e) gdy w sytuacjach i na zasadach przewidzianych Umową zostanie ograniczony przewidywany zakres robót objęty przedmiotem umowy; 3) Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa pkt. 1) zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ na stronie www.zus.pl ,mozna odebrać osobiście pokój nr 342 , budynek B lub przesyłką poleconą na adres Wykonawcy po zgłoszeniu na fax. 61-877 28 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31, pok. nr 102 sekretariat do dnia 13.01.2013r do godz. 11:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sielinko: Przebudowa i remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku Muzeum
- Naprawa i wymiana wykładzin wraz z podłożem w pomieszczeniach szpitalnych oraz materiałem z podziałem na 2 zadania
- Organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego pt. "Chów i hodowla bydła - transfer wiedzy z nauki do praktyki" na terenie Polski dla 30 uczestników
- Zakup aparatów do znieczuleń, pomp infuzyjnych w ramach realizacji zadania "Doposażenie Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu" - 2 zadania
- DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH TP1 631/2025
- AD/ZP/50/25 "Usługa wykonania okresowych przeglądów i konserwacji klimakonwektorów zlokalizowanych w budynkach Politechniki Poznańskiej wraz z gotowością do usuwania awarii z podziałem na części."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Przebudowa drogi w miejscowości Oleśnica - Wilków - Fułki
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.