eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › PN 12/2011 Zakup, dostawa leków i wyrobów medycznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Krasnystaw: PN 12/2011 Zakup, dostawa leków i wyrobów medycznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 277577 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258445 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4B, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762170, faks 082 5764901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 12/2011 Zakup, dostawa leków i wyrobów medycznych do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup leków i wyrobów medycznych do SPZOZ w Krasnymstawie podzielony na 6 pakietów wraz z dostawą do Apteki Szpitalnej lub Apteki PRIMA - działów (komórek organizacyjnych) Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu ilości określonego towaru stosownie do bieżących potrzeb i zapłaty do wysokości dokonanych zakupów. 4. Wymagany termin ważności oferowanego produktu wynosi, co najmniej 12 miesięcy od dnia ich dostawy. 5. Przez leki stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze w rozumieniu ustawy prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271). 6. Leki muszą być dopuszczone do obrotu na zasadach określonych w art. 3 i 4a ustawy prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271). 7. Wyroby medyczne muszą być dopuszczone do stosowania na zasadach określonych w ustawie o wyrobach medycznych z 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 8. UWAGA ! - W związku z nieustannie zmieniającą się sytuacją na rynku produktów farmaceutycznych, zamawiający zwraca się do wykonawców z prośbą, aby - niezwłocznie po zapoznaniu się z zapisami siwz - informowali zamawiającego o ewentualnych przypadkach braku danych asortymentów na rynku (z przyczyn obiektywnych, np. wycofanie z obrotu, wstrzymanie produkcji itp.). W takich przypadkach asortymenty te będą wyłączone, w celu umożliwienia wykonawcom złożenia oferty i umożliwienia zamawiającemu dokonania późniejszej oceny ofert. O wyłączeniu danego asortymentu zamawiający niezwłocznie powiadomi wykonawców. 9. Zamawiający żąda od wykonawców aby wskazali te części zamówienia, których realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom. Za czynności dokonywane przez podwykonawcę odpowiada wykonawca. 10. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 56

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHULKE POLSKA Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1157,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1163,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1163,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1163,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 57

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Baxter Polska Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217755,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 170000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 170000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.