eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do trzech szkół, zakup min. 351 kont użytkowników elektronicznego dziennika z dwuletnim dostępem, przeprowadzenie, zakup 2 szt. rutera - bezprzewodowego dostępu do sieci dziennika, zakup 2 hybrydowych punktów dostępu do WiFi oraz zakup i dostawa urządzeń do pracy z dziennikiem elektronicznym (35 szt. tabletów), bezprzewodowego system do testów (zestaw 32 szt. pilotów), 1 szt. drukarki atramentowej kolorowej, 3 szt. laptop z opro.MS Office, w ramach projektu Wspólnie osiągniemy sukces...

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Strawczyn: Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do trzech szkół, zakup min. 351 kont użytkowników elektronicznego dziennika z dwuletnim dostępem, przeprowadzenie, zakup 2 szt. rutera - bezprzewodowego dostępu do sieci dziennika, zakup 2 hybrydowych punktów dostępu do WiFi oraz zakup i dostawa urządzeń do pracy z dziennikiem elektronicznym (35 szt. tabletów), bezprzewodowego system do testów (zestaw 32 szt. pilotów), 1 szt. drukarki atramentowej kolorowej, 3 szt. laptop z opro.MS Office, w ramach projektu Wspólnie osiągniemy sukces...
Numer ogłoszenia: 277141 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265357 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Kultury i Sportu, ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 30 38 635, faks 41 30 38 157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do trzech szkół, zakup min. 351 kont użytkowników elektronicznego dziennika z dwuletnim dostępem, przeprowadzenie, zakup 2 szt. rutera - bezprzewodowego dostępu do sieci dziennika, zakup 2 hybrydowych punktów dostępu do WiFi oraz zakup i dostawa urządzeń do pracy z dziennikiem elektronicznym (35 szt. tabletów), bezprzewodowego system do testów (zestaw 32 szt. pilotów), 1 szt. drukarki atramentowej kolorowej, 3 szt. laptop z opro.MS Office, w ramach projektu Wspólnie osiągniemy sukces....

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup oraz wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do trzech szkół (Szkoły Podstawowej w Chełmcach, Szkoły Podstawowej w Oblęgorku oraz Gimnazjum w Oblęgorku), zakup min. 351 kont użytkowników elektronicznego dziennika z dwuletnim dostępem, przeprowadzenie szkoleń pracowników/nauczycieli z obsługi dziennika elektronicznego, zakup 2 szt. rutera - bezprzewodowego dostępu do sieci dziennika elektronicznego, zakup 2 hybrydowych punktów dostępu do WiFi oraz zakup i dostawa urządzeń do pracy z dziennikiem elektronicznym (35 szt. tabletów), bezprzewodowego systemu do testów (zestaw 32 szt. pilotów), 1 szt. drukarki atramentowej kolorowej, 3 szt. laptopów z oprogramowaniem MS Office, w ramach projektu, pn. Wspólnie osiągniemy sukces o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.01.02-26-041/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic z jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje:Część 1: Zakup i wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do trzech szkół (Szkoły Podstawowej w Chełmcach, Szkoły Podstawowej w Oblęgorku oraz Gimnazjum w Oblęgorku), zakup min. 351 kont użytkowników elektronicznego dziennika z dwuletnim dostępem, przeprowadzenie szkoleń pracowników/nauczycieli z obsługi dziennika elektronicznego, zakup 2 szt. rutera - bezprzewodowego dostępu do sieci dziennika elektronicznego, zakup 2 hybrydowych punktów dostępu do WiFi w ramach projektu, pn. Wspólnie osiągniemy sukces o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.01.02-26-041/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic z jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Wymagania dotyczące oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną:1) licencja na 2 lata z możliwością przedłużenia dla szkół (od zainstalowania oprogramowania, potwierdzonego protokołem odbioru);2) dostęp do dziennika elektronicznego oraz platformy edukacyjnej nauczyciel i uczniowie przez 2 lata dla szkół;3)nie mniej niż 351 kont rodzicielskich podstawowych w cenie przez 2 lata Szczegółowy opis dziennika elektronicznego stanowi załącznik nr 1 do siwz. Wymagania dotyczące szkoleń: 1) Szkolenia będą przeprowadzone z zakresu: obsługi oprogramowania dziennika elektronicznego w trzech szkołach: W Szkole Podstawowej w Chełmcach szkolenie dla pracowników/nauczycieli szkolenie - 2 godziny w 2013 r. termin do uzgodnienia W Szkole Podstawowej w Oblęgorku dla pracowników/nauczycieli szkolenie - 2 godziny w 2013 r. termin do uzgodnienia W Gimnazjum w Oblęgorku dla pracowników/nauczycieli szkolenie - 2 godziny w 2013 r. termin do uzgodnienia Forma szkolenia - szkolenia zostaną przeprowadzone w formie warsztatowej, metodą aktywnego uczestnictwa słuchaczy w zajęciach. Po przeprowadzeniu każdego szkolenia Wykonawca przygotowuje raport ewaluacyjny, w którym zawarte będą: opis przebiegu szkolenia opis zastosowanych metod podczas szkolenia; analizę wyników i stopień osiągnięcia celów; Do zadań Wykonawcy należy: 1.Przygotowanie szczegółowego programu szkolenia, który uwzględni aktualne potrzeby dotyczące doskonalenia umiejętności w/w. zakresach, 2.Zapewnienie trenera/ów dysponującego/ych doświadczeniem i wiedzą w przedmiotowym zakresie 3.Zapewnienie warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia; 4.Zapewnienie materiałów szkoleniowych niezbędnych do prawidłowej realizacji programu szkolenia; Część 2:Zakup i dostawa urządzeń do pracy z dziennikiem elektronicznym (35 szt. tabletów), bezprzewodowego systemu do testów (zestaw 32 szt. pilotów), 1 szt. drukarki atramentowej kolorowej, 3 szt. laptopów z oprogramowaniem MS Office, w ramach projektu, pn. Wspólnie osiągniemy sukces o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.01.02-26-041/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic z jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. Warunki realizacji dostaw:1.Dostarczony sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 2013r. i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia wraz z osprzętem, który zaproponował w złożonej ofercie, spełniający wymogi SIWZ.3.Przedmiot zamówienia wraz z osprzętem winien być dostarczony do szkół - zgodnie z ustalonymi z Koordynatorem Projektu lokalizacjami. 4.Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, rozruchem do czasu podpisania protokołu odbioru sprzętu i oprogramowania 5.Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady jakościowe, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na nowy, wolny od wad lub usunie wady w drodze naprawy, w zależności od wyboru Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych, Wykonawca uzupełni braki w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze. 6.Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia i uzgodnienia z Zamawiającym następujących dokumentów: 1)przykładowo wypełniony protokół odbioru 2)wykaz sprzętu, oprogramowania i związanej z nim dokumentacji; 3)informację dotyczącą sposobu świadczenia usług serwisowych i gwarancyjnych oraz sposobu zgłaszania awarii wraz ze zbiorową kartą gwarancyjną.Po uzgodnieniu ww. dokumentów staną się one załącznikami nr 2,3,4 do umowy. 2.Gwarancja jakości i reklamacje:1.Wykonawca udzieli gwarancji minimum na: Tablety minimum 1 rok; Piloty - minimum 2 lata; Laptopy minimum 2 lata; Drukarka minimum 2 lata; Ruter minimum 2 lata; Hybrydowy punkt dostępu WiFi minimum 2 lata od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2.Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych p3.W przypadku konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, ryzyko utraty sprzętu lub jego uszkodzenia ponosi Wykonawca do czasu ponownego dostarczenia do właściwej lokalizacji.4.W okresie gwarancyjnym Wykonawca przystąpi do usunięcia wad jakościowych przedmiotu zamówienia w ciągu trzech dni roboczych od dnia zgłoszenia.5.Zamawiający wymaga, aby czas usunięcia wad w ramach gwarancji nie przekraczał 10 dni roboczych. Jeżeli wykonawca nie będzie w stanie usunąć usterek w ww. terminie, zobowiązany będzie do czasu usunięcia wad, dostarczyć sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach i kompatybilny z zamontowanym zestawem, w ciągu trzech dni roboczych od powzięcia informacji o niemożliwości dotrzymania terminu naprawy.6. Zamawiający, w okresie gwarancji, zastrzega sobie prawo żądania wymiany na nowy, gdy po 3 naprawach gwarancyjnych - niezależnie od tego, czy będą dotyczyły tej samej czy różnych wad - ww. sprzęt nadal będzie wykazywał wady. W takim przypadku Wykonawca dokona wymiany sprzętu w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia takiego żądania przez Zamawiającego. 7. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do składania reklamacji i żądania wymiany sprzętu jest Kierownik Projektu lub osoba upoważniona.8. Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru końcowego.9. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz certyfikowanych przez producenta punktów serwisowych w Polsce w zakresie naprawy: - oferowanych tabletów - oferowanych pilotów - oferowanych komputerów - oferowanej drukarki - oferowanych ruterów - oferowanych hybrydowych punktów dostępu WiFi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, priorytet nr IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic z jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i wdrożenie oprogramowania dziennika elektronicznego wraz z platformą edukacyjną do trzech szkół (Szkoły Podstawowej w Chełmcach, Szkoły Podstawowej w Oblęgorku oraz Gimnazjum w Oblęgorku)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA EDUKACYJNA S.A., ul. łódzka 308, 25-655 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21849,92

  • Oferta z najniższą ceną: 21849,92 / Oferta z najwyższą ceną: 21849,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.