Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Chojnice: Dostawa paliw płynnych dla Gminy Chojnice
Numer ogłoszenia: 277113 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnice , ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972129, faks 052 3973559.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Gminy Chojnice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych (etylina bezołowiowa 95 i 98 oraz olej napędowy) do samochodów służbowych Urzędu Gminy w Chojnicach, samochodów pożarniczych będących na wyposażeniu gminnych jednostek OSP oraz sprzętu silnikowego stanowiącego wyposażenie sołectw. 2. Dostawa odbywać się będzie na zasadzie tankowania paliw płynnych do zbiorników pojazdów eksploatowanych przez Zamawiającego w stacjach paliw, będących w dyspozycji Wykonawcy. 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliwową, znajdującą się na terenie miasta Chojnice albo w odległości mniejszej niż 5 km od granic administracyjnych miasta Chojnice. 4. Stacje paliw muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U z 2005 r. nr 243 poz. 2063 ze zm.) 5. Dostarczane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. nr 221, poz. 1441) zgodnych z normą PN-EN 228-2009 lub równoważną (etylina) oraz PN-EN 590+A1:2010 lub równoważną (olej napędowy). 6. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliwa do nowych norm. 7. Zamawiający planuje zakup paliw płynnych w następujących szacunkowych ilościach: 7.1 etylina bezołowiowa Pb 95 - 12 000 litrów 7.2 etylina bezołowiowa Pb 98 - 150 litrów 7.3 olej napędowy - 20 000 litrów. 8. Wyżej wymienione dostawy będą kupowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00 - Paliwa 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 1059). Ocena ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o koncesję oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) przy zastosowaniu formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) w oparciu o formułę spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) w oparciu o formułę spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) w oparciu o formułę spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) w oparciu o formułę spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy (załącznik 1 do SIWZ) 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał), wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. 2. Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów: 2.1 terminu płatności: a) wystąpienie siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachojnice.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56a 89-600 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Chojnicach ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, biuro podawcze pok. nr 113.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Dostawa 2 szt. łóżek porodowych na potrzeby Oddziału Położniczego.
- Remont budynku Urzędu Gminy - etap I
- Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Przebudowa drogi powiatowej 2605G Czersk - Śliwice na odcinku Złotowo - granica powiatu chojnickiego
- Modernizacja boiska "Orlik" przy Centrum Nauk Technicznych w Chojnicach.
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r
- Sukcesywna dostawa paliw ciekłych oraz gazu LPG na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach - tankowanie na stacji paliw
- Sukcesywna dostawa paliwa ciekłego ON na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach - tankowanie do zbiornika
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.