eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecZakup artykułów promocyjnych dla SCOP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Sosnowiec: Zakup artykułów promocyjnych dla SCOP
Numer ogłoszenia: 277090 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245388 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów promocyjnych dla SCOP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów promocyjnych na potrzeby SCOP. 3.2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części i obejmuje następujące artykuły promocyjne: a) CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: Artykuły promocyjne: brelok - szacowana ilość 500 szt., jojo - szacowana ilość 200 szt., piłka plażowa - szacowana ilość 100 szt., wiatraczek reklamowy - szacowana ilość 500 szt., klipsy - szacowana ilość 100 szt., parasol - szacowana ilość 100 szt., balony - 1500 szt., częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 (parasol) oraz Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec (brelok, jojo, piłka plażowa, wiatraczek reklamowy, klipsy, balony). b) CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II: Skrzydła reklamowe - szacowana ilość 3 szt., częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. c) CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA - ZADANIE III: Roll-up - szacowana ilość 1 szt. częstotliwość dostaw: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego: nie dłużej niż 10 dni roboczych do godziny 14.00, projekt grafiki przedstawi Zamawiający, transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405 2. Wykonawca ma obowiązek umieścić na artykułach promocyjnych wymagane przez Zamawiającego logotypy: Logo Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych, Logo Centrum Aktywności Społecznej. Projekt graficzny napisu przekaże Zamawiający. 3. Zakres zamówienia obejmuje: dostawę artykułów, umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczone materiały promocyjne muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, bez wad, posiadać właściwe atesty, pochodzić z bieżącej produkcji, być fabrycznie nowe i nie być przedmiotem praw osób trzecich.4. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować artykuły promocyjne w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści artykuły promocyjne w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze artykuły w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły promocyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUH ELWIRA Dariusz Płaczkiewicz, ul. Szara 14, 00-420 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5269,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5493,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5493,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7597,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup skrzydeł reklamowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-ACTIV Jarosław Niemiera Spółka Jawna, Ul. Dowborczyków 25, 90-019 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 831,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 932,10

  • Oferta z najniższą ceną: 932,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup roll-up

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Platinium Promotion S.C. M.Jurkiewicz, P.Hoffmann, ul. Swarożyca 14 A, 61-615 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231,24

  • Oferta z najniższą ceną: 231,24 / Oferta z najwyższą ceną: 480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.