eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2015-2017 na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Kępno: Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2015-2017 na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie.
Numer ogłoszenia: 27706 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407158 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2015-2017 na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kępnie na lata 2015-2017, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r, w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów tj. Dz. U. z 2014r,poz. 1522 z późn.zm.i odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji zgodnie z przepisami w tym zakresie. Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorstw produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kępnie na lata 2015 do 2017 w poniższych szacunkowych ilościach: 1.Tablice samochodowe jednorzędowe 30.000 szt. 2.Tablice samochodowe dwurzędowe 370 szt. 3.Tablice motocyklowe 2.000 szt. 4.Tablice motorowerowe 2.000 szt. 5.Tablice tymczasowe samochodowe 50 szt. 6.Tablice tymczasowe motocyklowe 20 szt. 7.Tablice tymczasowe motorowerowe 20 szt. 8.Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe 40 szt. 9.Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe 10 szt. 10.Tablice indywidualne motocyklowe 10 szt. 11.Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe 10 szt. 12.Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe 10 szt. 13.Tablice zabytkowe motocyklowe 10 szt. 14.Tablice samochodowe wtórniki 100 szt. Dostawa tablic odbywać się będzie sukcesywnie w ilościach i rodzajach uzgodnionych między stronami na podstawie odrębnych zamówień. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ramach niniejszego zamówienia nieodpłatny odbiór wycofanych z obiegu tablic rejestracyjnych i dokonać ich zniszczenia w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie .Protokolarny odbiór tablic do złomowania odbywał się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym . Wykonawca ponosi koszty dostawy tablic rejestracyjnych i odbioru tablic przeznaczonych do złomowania. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane i dostarczone tablice rejestracyjne na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych. Tablice będą dostarczane przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie: a w przypadku dostawy nieprzekraczającej 1000 szt.- w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel,a w szczególnie uzasadnionych przypadkach wywołanych nadzwyczajnymi okolicznościami nie więcej niż 50 kpl. Tablic w terminie 2 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. b W przypadku zamówienia tablic indywidualnych samochodowych i motocyklowych, wtórników oaz tablic zabytkowych w terminie 3 dni od dnia złożenia zamówienia nie licząc dni świątecznych, sobót i niedziel. c Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych kategorii tablic rejestracyjnych mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROTAB Kowalczuk i Wspólnicy Sp. J., ul. M. Konopnickiej 11B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156065,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168949,30

  • Oferta z najniższą ceną: 168949,30 / Oferta z najwyższą ceną: 205397,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.