eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieOpracowanie projektów budowlano-wykonawczych remontu elewacji zabytkowych budynków przy ul. Hołdu Pruskiego w Świnoujściu, w ramach I etapu programu Rewitalizacji Śródmieścia Świnoujścia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Świnoujście: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych remontu elewacji zabytkowych budynków przy ul. Hołdu Pruskiego w Świnoujściu, w ramach I etapu programu Rewitalizacji Śródmieścia Świnoujścia.
Numer ogłoszenia: 27682 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych remontu elewacji zabytkowych budynków przy ul. Hołdu Pruskiego w Świnoujściu, w ramach I etapu programu Rewitalizacji Śródmieścia Świnoujścia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac projektowych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu elewacji i dachów zabytkowych budynków przy ul. Hołdu Pruskiego w Świnoujściu, w ramach I etapu programu Rewitalizacji Śródmieścia Świnoujścia wraz z przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej obejmującej remont elewacji i dachów zabytkowych budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Świnoujściu przy ul. Hołdu Pruskiego nr: 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 11a, 12, 13, 14. Wykonanie w skali 1:100 kolorowej planszy zbiorczej przedstawiającej widok pierzeji południowej i północnej ulicy Hołdu Pruskiego odpowiednio od numerów 5 do 9 i 10 do 14. Dokumentacja powinna być sporządzona według wymogów określonych w rozporządzeniach: Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.84.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.30.00 - Usługi towarzyszące usługom projektowym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 oraz art. 85, ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, spełniający ponadto następujące warunki: a) wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat co najmniej cztery zadania - prace projektowe o zakresie i stopniu komplikacji odpowiadającym zakresowi stanowiącemu przedmiot zamówienia, przez co zamawiający rozumie prace projektowe dotyczące:- budynków przeznaczonych na stały pobyt ludzi,przy czym: - kubatura obiektów winna być nie mniejsza jak 1600,00 m3- lub powierzchnia użytkowa winna być nie mniejsza jak 500,00 m2. b) złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WIM/ZP/340/07/2008. c) jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w pkt. 1a.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac projektowych w tym co najmniej czterech o zakresie i stopniu skomplikowania odpowiadającym pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Dostarczenie dokumentów potwierdzających właściwe wykonanie (np. referencji) realizacji co najmniej czterech zadań stanowi udokumentowanie spełnienia warunku udziału w postępowaniu (pkt. 8.1 a SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujścia Wydział Inżyniera Miastaul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście tel/fax 091-327-06-29 wim@um.swinoujscie.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego lokal nr 102 - Sekretariat Prezydenta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.