Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lesznowola: adaptacja budynku biurowego na szkołę dla klas "0 - 3" przy ul. Osiedlowej w Mysiadle Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lesznowola, do kontaktów: sprawy formalne - Anna Kołakowska, Aneta Książek, Tomasz Dziubak - Wysokiński, sprawy techniczne - Maria Przygodzka, ul. Gminnej Rady Narodowej 60, 05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie, tel. 022 757-93-40 do 42 wew. 113 - sprawy formalne, 757-93-40 do 42 wew. 207 - sprawy techniczne, fax 022 7579270, e-mail: rzp@lesznowola.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lesznowola.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku biurowego na szkołę dla klas "0 - 3" przy ul. Osiedlowej w Mysiadle. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łazy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - demontaż ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo - wapiennej - 22,40 m sześc., - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności - 1988,06 m kw., - docieplenie ścian z betonu płytami z wełny mineralnej - system ROKER - przy użyciu gotowych zapraw klejących wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elew. z gotowej suchej mieszanki - 414,55 m kw., - wykonanie ręczne tynków cienkowarstwowych, mozaikowych na gotowym podłożu - wejście, cokół - 51,92 m kw., - wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej o grubości 10,0 cm o ciężarze własnym min. 1,5 kN/m sześc. - 443,52 m kw., - pokrycie dachów blachą powlekaną - montaż pasów nadrynnowych - okapów - 55,44 m, - wykonanie rurociągów c.o. z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 20 mm STABI - AL. PN 20 o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynkach - 136 m, - wykonanie rurociągów w instalacjach c.o. stalowych o śr. nominalnej 32 mm o połączeniach spawanych na ścianach w budynku - 30 m, - układanie kabli YKY5 x 16 w rowach kablowych ręcznie - 18 m, - montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0,6 m; kat gruntu III - 165 m, - montaż opraw oświetleniowych zawieszanych "D" typ SD 236 - 20 kpl. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w niniejszym ogłoszeniu sekcja III. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełniać wymogi art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych: - ust. 1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a mianowicie: - wykonawca wykaże, że dysponuje kierownictwem robót w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, wentylacyjnych i gazowych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych do uprawnień należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał ( rozpoczął i zakończył ), co najmniej 2 zamówienia polegające na: budowie, rozbudowie, przebudowie, lub modernizacji obiektu użyteczności publicznej oraz o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie zł: jeden milion złotych); wymagane jest przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych zamówień. - ust. 3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - ust. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena wymaganych oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz "Oferta" według wzoru załączonego do SIWZ podpisany przez przedstawiciela uprawnionego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe kierownictwa robót w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych, wentylacyjnych i gazowych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych do uprawnień należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w świetle art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz co najmniej 2 robót budowlanych, wykonanych ( rozpoczętych i zakończonych ), w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, lub modernizacji: obiektu użyteczności publicznej oraz o wartości brutto nie mniejszej niż: 1 000 000,00 zł. (słownie zł: jeden milion złotych). Wymagane jest także przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych. 10. Wykaz kierownictwa robót przewidzianego do wykonania zamówienia - sporządzony na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ. 11. Kosztorys ofertowy sporządzony według załączonego w SIWZ przedmiaru robót. 12. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np.: jako Konsorcjum (Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy). 14. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy (Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich dokumentach rejestrowych i nie są uprawnieni do reprezentowania wykonawcy)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesznowola.waw.pl. Opłata: 366 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze osobistym - w Kasie u zamawiającego, przy przesyłce pocztowej - przekazem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:15, Sala konferencyjna Urzędu Gminy Lesznowola (pok. nr 113), ul. Gminnej Rady Narodowej 60.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.
INNE PRZETARGI LESZNOWOLA
- Dostawa sprzętu ratowniczego, logistycznego, technicznego i wyposażenia osobistego dla zabezpieczenia realizacji zadań ochrony ludności, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
- Wykonanie i utrzymanie elementów stałej organizacji ruchu na terenie Gminy Lesznowola w roku 2026
więcej: przetargi LESZNOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa klubu dziecięcego w Skulsku w ramach programu "Aktywny maluch 2022-2029" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Cymsa w Gnieźnie
- Budowa oświetlenia ul. Źródlanej w Gościęcicach
- "Zagospodarowanie terenu placu zabaw w Lipowym Polu Plebańskim wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury" - powt.
- Wykonywanie robót w branży budowlanej, związanych z usuwaniem awarii, oraz wykonywaniem remontów w: A) budynkach komunalnych, B) budynkach wspólnot mieszkaniowych, C) lokalach mieszkalnych
- Rozbiórka budynków w ramach zadania "Przebudowa ul. Szpitalnej wraz z terenem przyległym"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





