eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Numer ogłoszenia: 27610 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Polskiej Akademii Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656-66-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek, materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę do siedziby Zamawiającego: materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek (część I zamówienia), materiałów biurowych (część II) oraz papieru kserograficznego (część III) w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wykorzystania limitu kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na realizację poszczególnych części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykaz minimum 2 dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania lub jego części, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert z podaniem ich wartości (nie mniejszej niż 65 000zł dla dostaw objętych częścią I zamówienia, 35 000zł dla dostaw objętych częścią II oraz 25 000 zł dla dostaw objętych częścią III zamówienia), okresów realizacji umów (nie krótszych niż 10 m-cy każda) i wskazaniem podmiotów na rzecz, których realizowane były zamówienia. W przypadku ubiegania się o zamówienie, w zakresie dostaw objętych więcej niż jedną częścią zamówienia należy wykazać dostawy o łącznej wartości części zamówienia, których oferta dotyczy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dna 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 5.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. W przypadku gdy Wykonawcy składają ofertę wspólną, podmioty te powinny wskazać pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy i załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 do 3 z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składają wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 3 ma obowiązek złożyć ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnienie ww. warunków. 7.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 6 zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii PAN, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, pok. 2512 (piętro 25 PKiN) lub w pok. 2409 (24 piętro PKiN)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Gospodarczo-Finansowe Kancelarii PAN, 00-901 Warszawa, Pl. Defilad 1, pok. 2512 (piętro 25 PKiN)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa papieru kserograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę do siedziby Zamawiającego papieru kserograficznego w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.