eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁodźZP/13/2013 NA Wywóz nieczystości płynnych, gruntowne czyszczenie dołów kloacznych oraz ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 2 ZADANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Łodź: ZP/13/2013 NA Wywóz nieczystości płynnych, gruntowne czyszczenie dołów kloacznych oraz ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 2 ZADANIA
Numer ogłoszenia: 276107 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479312 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty, Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/13/2013 NA Wywóz nieczystości płynnych, gruntowne czyszczenie dołów kloacznych oraz ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w nieruchomościach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 2 ZADANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1. Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji, z częstotliwością określoną w załączniku. Szacunkowa ilość wywożonych nieczystości płynnych w okresie trwania umowy wynosi dla ZADANIA I - 20 589 m3 ZADANIA II - 10 136 m3 3. Gruntowne czyszczenie dołów kloacznych wraz z wywozem nieczystości na zgłoszenie zamawiającego, zamawiający przewiduje czyszczenie dołów kloacznych w trakcie trwania umowy w ilości dla ZADANIA I - 100 m3 ZADANIA II - 100 m3 4. Ciśnieniowe czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej pomiędzy budynkiem a studzienką na zgłoszenie zamawiającego zamawiający przewiduje czyszczenie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej dla ZADANIA I - 500 mb ZADANIA II - 500 mb 5. Wykonawca zapewnia wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 90.42.00.00 - Usługi obróbki ścieków 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Komunalnych, ul. Franin 12, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 474206,40

  • Oferta z najniższą ceną: 474206,40 / Oferta z najwyższą ceną: 474206,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Asenizacyjne Jerzy Winiarz, ul. Pabianka 15, 91-219 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221343,84

  • Oferta z najniższą ceną: 219191,18 / Oferta z najwyższą ceną: 221343,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.