Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Wrocław: Rozbudowa istniejącej infrastruktury teleinformatycznej Działu Informatyzacji - Centrum Personalizacji Politechniki Wrocławskiej.
Numer ogłoszenia: 276030 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącej infrastruktury teleinformatycznej Działu Informatyzacji - Centrum Personalizacji Politechniki Wrocławskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż sprzętu w szafie rackowej oraz udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie. Miejsce dostawy sprzętu: 50-370 Wrocław, ul. Janiszewskiego 8, bud. D-20, p.817, VIII p. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna, zawierający następujące elementy: wykaz posiadanych przez Zamawiającego urządzeń, opis wymaganych parametrów oraz kalkulację cenową. Dostawa obejmuje, w szczególności następujące elementy: 1) Przełącznik LAN 2 szt. 2) Rozbudowa urządzeń sieciowych Cisco ASA 5520 2 szt. 3) Rozbudowa urządzeń sieciowych Cisco 3825 2 szt. 4) Oprogramowanie do istniejącej infrastruktury 1 szt. Parametry powyższych elementów zostały wyszczególnione w załączniku nr 4 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, sposób realizacji zamówienia, rozliczenia i odpowiedzialności stron określa Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.01 - 32.42.00.01 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniona (w części dla Wykonawców) Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4 do SIWZ, ze wskazaniem modelu i producenta oraz wymaganych parametrów technicznych oferowanego sprzętu/oprogramowania, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z przepisem art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Dostawcy, w następujących przypadkach: 1) W przypadku wycofania z oferty handlowej producenta Sprzętu o parametrach określonych w Ofercie, bądź zastąpienia oferowanych Sprzętów nowszymi, 2) Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu Dostawy w przypadku wystąpienia przestojów albo opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy. 3) W przypadku zmiany miejsca dostawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej
ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Zagospodarowanie terenów zieleni objętych zarządem ZZK we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Tęczowej 33 we Wrocławiu
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Poddębicach"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia
- Dostawa i montaż wyposażenia technicznego na potrzeby programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - 2 zadania
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwkowa w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)"
- Dostawa serwerów i macierzy dla potrzeb systemu VDES-PL.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





