eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-02

Katowice: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 276030 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach , ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6041208, faks 32 6041250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów, wymienionych w załącznikach nr 3a, 3b i 3c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). UWAGA: W przypadku wyceny w ofercie artykułu niespełniającego wymagań siwz, oferta zostanie odrzucona. 2. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany systematycznie, po zgłoszeniu zapotrzebowania przez zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zapotrzebowania (tj. licząc od dnia następującego po dniu, w którym złożono zamówienie). Termin wykonania całego zamówienia - 12 miesięcy (od dnia rozpoczęcia realizacji umowy). Zapotrzebowanie na konkretne produkty będzie składane przez upoważnionego pracownika zamawiającego, za pomocą internetowego systemu zamówień, o którym mowa w pkt 3. 3. Dostęp do zamówień i kontrolowania budżetu w systemie on-line. Wykonawca musi posiadać dostęp do internetowego systemu zamówień i kontrolowania budżetu (tj. stanu wykorzystania umowy w danym momencie, możliwości definiowania limitów wydatków za dowolne okresy i śledzenie historii zamówień), zabezpieczonego przy logowaniu protokołem SSL 128 bitów, przy czym dostęp dla zamawiającego do systemu kontrolowania budżetu ma być uruchomiony nie później niż na dzień zawarcia umowy. System ten powinien umożliwiać dokładne zdefiniowanie w zamówieniu cząstkowym każdej zamawianej pozycji z załączników nr 3a, 3b, 3c do siwz, tj. operować dokładnie takimi samymi nazwami jak w tych załącznikach (podanymi w kolumnie nazwa - dotyczy załącznika 3a i 3b lub kolumnie typ tuszu/toneru - dotyczy załącznika 3c) lub numerami pozycji oraz numerem załącznika (np. poz. 4 zał. 3a). Ponadto w systemie tym, obok pozycji/nazwy zamawianej rzeczy należy umieścić pole do wpisania dodatkowych określeń zamawianej rzeczy (np. kolor pisaka, kolor segregatora - dotyczy pozycji, w których określono wymóg zróżnicowania rzeczy np. pod względem kolorów). Wykonawca powinien ponadto posiadać stronę internetową z pełnym oferowanym asortymentem, dostępnym on-line. 4. Dostawa obejmuje przywóz oraz wniesienie przedmiotu zamówienia na wyznaczone miejsce, w godzinach urzędowania zamawiającego, tj. od 7.30 do 15.30. 5. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostawcy sprzęt oraz odzież ochronną niezbędną do zrealizowania dostawy (wózki transportowe itp.). 6. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. 7. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane na warunkach umowy (wzór umowy - załącznik nr 6 do siwz). 8. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba zamawiającego, tj. 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29. 9. Wielkość zamówienia: wartość zamówienia 100000,00 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.14.50.00 - Części i akcesoria maszyn liczących 30.17.10.00 - Maszyny do datowania i numerowania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 31.44.00.00 - Baterie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch - realizowanych etapami przez okres co najmniej 12 miesięcy każda - dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów o wartości całkowitej co najmniej 90 tys. zł brutto; do oferty zatem należy dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1. myślnik pierwszy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości min. 50.000,00 zł; do oferty należy zatem dołączyć dokument, o którym mowa w pkt III.4.1 myślnik drugi

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: 1. 1) formularz oferty - załącznik numer 1 do siwz, 2) informacja o podmiocie wspólnym - załącznik numer 4 do siwz - jeżeli dotyczy, 3) dokument, o którym mowa w pkt. 1.8 siwz (podwykonawcy) - załącznik numer 2 do siwz, 4) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) wypełnione załączniki cenowe - załączniki numer 3a, 3b i 3c do siwz, 6) fotografie w formie kolorowego wydruku pokazujące dokładnie oferowany produkt, którego nie można określić za pomocą nazwy marki i modelu/typu - jeśli dotyczy (tzn. jeśli wykonawca zaoferuje produkt, którego nie da się określić za pomocą marki i modelu/typu). Fotografie te należy dołączyć do oferty niezależnie od dołączenia fotografii, o których mowa w pkt III.5. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1-1.3 i 1.5 mają być oryginałami. Fotografie, o których mowa w pkt 1.6 mają być załączone w formie kolorowego wydruku lub kolorowej kopii. Dokument, o którym mowa w pkt 1.4 - w przypadku: a) gdy pełnomocnictwo ma formę aktu notarialnego może być włączone do oferty w formie odpisu notarialnego lub oryginału; b) gdy pełnomocnictwo sporządzone jest w innej formie niż wskazana w pkt 2 lit. a siwz ma być załączone do oferty w formie oryginału. 3. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1.1 - 1.3, 1.5 i 1.6 skutkował będzie odrzuceniem oferty. Dokumentów tych wykonawca nie będzie mógł uzupełnić w trakcie toczącego się postępowania na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach ul. Graniczna 29 40-017 Katowice pok. 121.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach ul. Graniczna 29 40-017 Katowice pok. 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.