To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Olsztyn: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w SPZGiChP w Olszynie związanych z realizacją projektu pn.: Nadanie budynkowi mieszkalno - gospodarczemu funkcji medyczno - rehabilitacyjnej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Numer ogłoszenia: 275998 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240926 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w SPZGiChP w Olszynie związanych z realizacją projektu pn.: Nadanie budynkowi mieszkalno - gospodarczemu funkcji medyczno - rehabilitacyjnej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych przeprowadzanych w SPZGiChP w Olszynie, związanych z realizacją projektu pn.: Nadanie budynkowi mieszkalno - gospodarczemu funkcji medyczno - rehabilitacyjnej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu. 2. Roboty budowlane określone w pkt 1 obejmują: a) izolację zewnętrzną ścian piwnic, b) zagospodarowanie terenu o powierzchni ok. 2.000,0 m2, c) przebudowę i adaptację pomieszczeń piwnicy szpitala - 330,0 m2 p.u., d) przebudowę i adaptację pomieszczeń I i II piętra - 220,0 m2 p.u., 3. W ramach niżej wymienionych branż zostaną wykonane następujące prace: 3.1 Branża budowlana: a) zmiana wewnętrznego układu funkcjonalnego poprzez wymianę ścianek działowych, warstw posadzkowych i okładzin ściennych, stolarki drzwiowej wewnętrznej; 3.2 Branża sanitarna: a) wymiana instalacji: - wodociągowej, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, b) wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej; 3.3 Branża drogowa: a) Przebudowa i remont nawierzchni placów i parkingów 3.4 Branża elektryczna: a) przebudowa istniejącej rozdzielni elektrycznej; b) instalacja elektryczna gniazd wtykowych i siłowych, c) instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego; d) instalacja manipulatorów przyzywowych, lamp bakteriobójczych; e) instalacja oddymiająca; f) instalacja oświetlenia zewnętrznego; 4. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wykonywania usługi nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami), a także: a) udział w komisji przetargowej oceniającej merytorycznie złożone oferty; b) udział w komisji przekazującej teren budowy; c) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, dokumentacją projektowo - kosztorysową, przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz SIWZ; d) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; e) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów i przekazywanie ich do użytkowania; f) potwierdzenie gotowości zadania do odbioru końcowego; g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; h) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót budowlanych przy realizacji projektu wraz z oceną ewentualnych robót uzupełniających, dodatkowych i koniecznych do wykonania; i) kontrolowanie rozliczeń rzeczowych i finansowych; j) przedłożenie Zamawiającemu ostatecznego rozliczenia rzeczowo - finansowego przedmiotowego zadania; k) współpraca z Zamawiającym na etapie realizacji i rozliczania projektu; l) uczestnictwo w pozostałych komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: RPO WiM 2007-2013 Oś priorytetowa - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2. - Rewitalizacja miast, projektu pn. Nadanie budynkowi mieszkalno-gospodarczemu funkcji medyczno-rehabilitacyjnej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO USŁUGOWE INWEST PROJEKT SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO USŁUGOWE INWEST PROJEKT SP Z O O
- Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe INWESTPROJEKT Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 13, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53278,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37400,00
Oferta z najniższą ceną: 37400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47967,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji, pn: " Instalacja posiadanego systemu AlignRT firmy Vision RT wraz z jego konfiguracją z nowym akceleratorem TrueBeam firmy Varian Medical Systems
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku - II postępowanie
- Wykonywanie badań laboratoryjnych dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Remont pomieszczeń w budynku Wydziału Sztuki przy ul. Szrajbera 11 UWM w Olsztynie.
- Dostawa nr 4/2025 drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
- Dostawa modułu do oprogramowania OŚRODEK, umożliwiającego internetową obsługę wniosków o udostępnienie danych z wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ETAPU II ZADANIA NR 91852 PN.: "PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUD. NR 90 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ BUD. NR 26"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wielobranżowego w ramach zadania pn."Rozbudowa infrastruktury drogowej w strefie przemysłowej na terenie Gminy Siechnice" w podziale na części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadania SBO w Podjuchach i na osiedlu Dąbie w Szczecinie z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego - 2 części
- Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w trakcie realizacji inwestycji pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie w celu poprawy dostępności do opieki długoterminowe...".
- Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Remont chodników w Zalesiu Małym i Zalesiu Wielkim, Gmina Kobylin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.