Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Strzelin: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmoderni-zowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Strzelińskim
Numer ogłoszenia: 275904 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Dydaktyki w Strzelinie , ul. S. Staszica 5, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 71 3264893, 664913404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pcd-s.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmoderni-zowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Strzelińskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pn Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Strzelińskim, którego Beneficjentem jest Powiat Strzeliński, a jednostką realizującą projekt: Powiatowe Centrum Dydaktyki w Strzelinie. Koordynator projektu będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Głównym celem projektu jest poprawa spójności systemu doskonalenia nauczycieli/nauczycielek z potrzebami rozwojowymi szkół/przedszkoli na terenie Powiatu Strzelińskiego poprzez wdrożenie pilotażowego programu wsparcia dwóch przedszkoli i dwudziestu szkół od 1 VIII 2013r. do 31 VII 2015r. Cele szczegółowe projektu: a) Wzrost komplementarności ofert doskonalenia nauczycieli z potrzebami rozwojowymi szkół/przedszkoli w wyniku diagnozy SORE, b) Wzrost kompetencji nauczycieli w obszarze rozwojowym szkół/przedszkoli poprzez realizację pilotażowego programu wsparcia, c) Polepszenie współpracy pomiędzy nauczycielami i dyrektorami w wyniku działalności sieci współpracy i samokształcenia. 2. Ilość godzin dla koordynatora projektu wynosi 50 godzin miesięcznie -wymagana obecność koordynatora w biurze projektu średnio 2-3 godziny dziennie potwierdzona podpisem na liście obecności. 3. Koordynator projektu ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg i rozliczenie projektu. 4. Obowiązki Koordynatora projektu: 1) planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób zaangażowanych we wdrożenie projektu, 2) weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów projektu, 3) zapewnienie zgodności prowadzonych działań z dokumentami strategicznymi oraz z budżetem projektu, 4) nadzór i monitorowanie wywiązywania się przez Zamawiającego z wszelkich zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu; 5) kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydat-ków; 6) nadzór i doradztwo w zakresie zgodności realizacji projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w projektach EFS-POKL; 7) weryfikację treści zamówień publicznych, niezależnie od ich wartości, pod kątem zgodności z wytycznymi IP2; 8) podejmowanie działań zaradczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji projektu; 9) koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie; 10) odpowiedzialność za kontrolę zewnętrzną i wewnętrzną przebiegu działań projektowych; 11) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 5. Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą: 1. wykształcenie wyższe II stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym pedagogiczne, 2. posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w rozliczaniu i sprawozdawczości projektów współfinansowanych z EFS, tzn. doświadczenie w zarządzaniu projektami edukacyjnymi dofinansowanymi środkami pomocowymi (min. 2 zakończone i rozliczone projekty ), gdzie min. wartość każdego projektu współfinansowanego z EFS wynosi 600 000 zł (słownie złotych: sześćset tysięcy złotych), 3. dyspozycyjną w okresie realizacji projektu, 4. posiadającą umiejętność obsługi komputera (w tym MS Office, Internetu, Generatora Wniosków Aplikacyjnych i Generatora wniosków Płatniczych), 5. posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach (doświadczeniu, wiedzy, potencjale technicznych, oso-bach zdolnych do wykonania doświadczenia lub właściwościach finansowych) podmiotów trzecich jest zobowiązany do złożenia: a. w oryginale pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowiącego w treści o udostępnieniu na czas realizacji zamówienia zasobów niezbędnych do jego realizacji. W przypadku, gdy wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących podmiotów trzecich takich jak: a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (art. 24 ustawy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a) Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn loso-wych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl - zakładka BIP, pcd-s.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Dydaktyki w Strzelinie
ul.S.Staszica 5,
57-100 Strzelin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Dydaktyki w Strzelinie ul.S.Staszica 5, 57-100 Strzelin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Strzelińskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty - Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Szczodrowice - Biały Kościół droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa ul. Bukowej w Kuropatniku - etap I
- Remont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie
- Zakup oleju napędowego dla autobusów Zespołu Oświaty Gminnej w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.