Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego
Numer ogłoszenia: 275739 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, oryginalnych, zalecanych przez producenta sprzętu lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego i informatycznego wymienionych w załączniku nr 5 do siwz. Wartość wyrażona procentowo oznacza stopień pokrycia strony przez dany toner, urządzenie bębnowe, przy wskazanej wydajności. 2. Zamawiający za materiały równoważne uznaje produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełnienia ani wymiany jakichkolwiek elementów. W przypadku oferowania produktów równoważnych wymagane jest załączenie oświadczenia oferenta (tj. wykonawcy) materiałów eksploatacyjnych, że produkty spełniają powyższe wymogi - tj. że są zgodne z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji urządzeń. Oświadczenie powinno mieć treść zgodną z załącznikiem nr 6 do siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski, Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243910,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 241246,71 
- Oferta z najniższą ceną: 241246,71 / Oferta z najwyższą ceną: 509510,30 
- Waluta: PLN. 
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
- 1. Podstawa prawna - Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 
- 2. Uzasadnienia wyboru trybu - Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. - Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, objęte szeroką siecią sprzedaży zarówno hurtową jak i detaliczną oraz znajdujące się w powszechnym użyciu, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. 
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych do siedziby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dzierżawa dwóch zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów oraz dostawa materiałów zużywalnych w ilości 25 000 sztuk na okres 24 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej uzupełniającej zmieniającej koncepcję zasilania dla modernizowanego budynku głównego 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Naprawa ogrodzenia murowanego przy ul. Koszalińskiej 13 w Szczecinie (działki 14/2 i 21/2 obr. 3090).
- Wykonanie projektu budowy Badawczej Stacji Doświadczalnej - Hali Wegetacyjnej na potrzeby Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w taryfach G12 przez okres 24 miesięcy na potrzeby Studenckich Domów Marynarza Korab i Pasat Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
- Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
- Najem oraz uruchomienie w siedzibie zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, oraz oprogramowania do zarządzania i monitorowania systemu wydruku.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








