Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: SYSTEM TANDEMOWEJ SPEKTROMETRII MAS Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Farmaceutyczny, do kontaktów: Marzena Skłucka tel. (22) 456 38 32, Wanda Trzpioła tel.(22) 456 38 46, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4563866, fax 022 4563879, e-mail: logistyka@ifarm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM TANDEMOWEJ SPEKTROMETRII MAS. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu tandemowej spektrometrii mas wyposażony w moduł do jonizacji pod ciśnieniem atmosferycznym (API) oraz chromatograf cieczowy (HPLC) z dwufalowym detektorem strojonym UV-VIS. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.25.32.20 - Chromatografy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.00 - Chromatografy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: System musi byc dostarczony do siedziby Zamawiającego, zainstalowany i uruchomiony u użytkownika. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10100,00. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia i spełnia wymagania określone ustawą PZP art.22 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy PZP. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: pkt.9 SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Pkt.9 SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: załącznik nr. 1 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 60% czas reakcji serwisu 25% termin dostawy 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-1685/04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.07.2005, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego bud. nr.35 I piętro Sala Seminaryjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego w dniach 16-18 stycznia 2026 r. podczas targów INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE (IGW) 2026 odbywających się w Berlinie w Niemczech
- Bieżące naprawy oraz usuwanie awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynkach i lokalach w 2026 roku na terenie TZOM Ogrodowa.
- ZP.RB.MR.20.2025 Wykonanie remontu pomieszczenia sportowego przeznaczonego na siłownię w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "AKADEMIK" przy ul. Akademickiej 5 w Warszawie...
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Thermo Fisher
- Naprawa samochodów służbowych
- Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - ZAKUP MATERIAŁOWYCH ŚRODKÓW MEDYCZNYCH ORAZ LEKÓW nr sprawy: MED/272/AK/2025
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- DOSTAWA ŚRODKÓW MEDYCZNYCH DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





