Ogłoszenie z dnia 2005-06-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dębica: cieplarka laboratoryjna dla pracowni serologii grup krwi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, do kontaktów: Urszula Wolicka, ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 68 08 305, fax 014 681 82 22. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: cieplarka laboratoryjna dla pracowni serologii grup krwi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: cieplarka laboratoryjna dla pracowni serologii grup krwi. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska 91 - magazyn. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 1;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Kwota wadium ogółem wynosi 190,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8, pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Jak określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Jak określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 52 - 50116 z dnia 15.03.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena = 85% warunki gwarancji i serwisu = 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-PN-43/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.07.2005, cena - 48,8 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką w kasie ZOZ-u lub zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.07.2005, godzina 10:15, Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy, ul. Krakowska 91 - lok. 6 - "Zamówienia Publiczne".
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Dębicy
- "Opracowanie dokumentacji przebudowy instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem nowego oświetlenia LED oraz dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż budynków Przedszkoli Miejskich w Dębicy" 2
- Modernizacja wraz z wykonaniem termoizolacji dachu oraz wymiany świetlików budynku hali napraw z częścią administracyjno- socjalną i kotłownią na terenie zajezdni MKS Dębica
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie.
- Zakup i dostawa 60 sztuk foteli ergonomicznych do Urzędu Miejskiego w Dębicy
- MODERNIZACJA SZPIT. ODDZ. RAT. W ZOZ W DĘBICY-RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. "MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPIT. ODDZ. RAT. ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY"
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu medycznego do zabiegów endoskopowych wraz ze środkami do dezynfekcji endoskopów
- Dostawa wyrobów do mikroskopu oraz videomikroskopu, masek anestetycznych dla dzieci oraz masek oddechowych dla dorosłych, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny (...) w podziale na 21 części
- Dostawa instrumentarium endoskopowego wraz z odbiorem zużytych narzędzi
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- dostawa zestawu narzędzi do endoskopowych operacji stenoz kręgosłupa
- Dostawa wyrobów endoskopowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.