To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki - tusze, tonery, bębny, papier, taśmy i pojemniki.
Numer ogłoszenia: 275268 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 202330 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki - tusze, tonery, bębny, papier, taśmy i pojemniki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, papieru do drukarek, faksów i ploterów dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4198 w Warszawie. Zadanie nr 1 - TUSZE; Zadanie nr 2 - TONERY I BĘBNY; Zadanie nr 3 - PAPIER; Zadanie nr 4 - PAPIER DO PLOTERA; Zadanie nr 5 - TAŚMY BARWIĄCE; Zadanie nr 6 - POJEMNIK NA ZUŻYTY TUSZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.43 - Papier fotokopiujący 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 44.61.90.00 - Inne pojemniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Tusze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- City Biuro S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska, ul. Janka Krasickiego 22, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16413,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11193,00
Oferta z najniższą ceną: 11193,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23179,35
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Tonery i Bębny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"CITY BIURO" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- City Biuro S.C. Bogumił Stojanowski, Agnieszka Stojanowska, ul. Janka Krasickiego 22, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169938,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112096,05
Oferta z najniższą ceną: 112096,05 / Oferta z najwyższą ceną: 312964,28
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Taśmy Barwiące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TREMARK Sp. z o.o., ul. Modlińska 129, 03-186 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2182,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1028,28
Oferta z najniższą ceną: 1028,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1028,28
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Pojemnik na zużyty tusz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TREMARK Sp. z o.o., ul. Modlińska 129, 03-186 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 924,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1015,12
Oferta z najniższą ceną: 1015,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1107,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i papieru biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie i Oddziałów Zamiejscowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Starostwa Powiatowego w Krakowie w 2026 r.
- "Dostawa środków i materiałów medycznych - Pakiet A, B i C"
- Dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 3 części
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





