Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Puławy: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów i 1100 litrów
Numer ogłoszenia: 274725 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp z.o.o , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862018, 0-695-616-226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pulawyzuk.bip.e-zeto.com/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - udział 100 % Gmina Miasto Puławy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów i 1100 litrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: Dostawy fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów i 1100 litrów ZADANIE NR 1: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów w ilości 200 szt. Pojemniki na odpady komunalne będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane z polietylenu, powinny posiadać pojemność 240 litrów oraz powinny spełniać wymogi normy EN -840, która definiuje jego wymiary, kształt, wytrzymałość oraz jakość użytych materiałów. Pojemniki powinny być wyposażone w zaczepy przystosowane do opróżniania przez samochód specjalistyczny oraz powinny być wyposażone w kółka. Dopuszczone są pojemniki przebarwione, różnokolorowe w ciemnych barwach . Zamówienie będzie zrealizowane jako dostawa jednorazowa w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga 36-miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone pojemniki. UWAGI: 1. Wykonawca powinien uwzględnić w kalkulacji cenowej swojej oferty dostawę (transport) w/w przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (tj. do Zakładu Usług Komunalnych w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy). ZADANIE NR 2: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów w ilości 40 szt. Pojemniki na odpady komunalne będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane z polietylenu, powinny posiadać pojemność 1100 litrów oraz powinny spełniać wymogi normy EN -840, która definiuje jego wymiary, kształt, wytrzymałość oraz jakość użytych materiałów. Pojemniki powinny być wyposażone w zaczepy przystosowane do opróżniania przez samochód specjalistyczny oraz powinny być wyposażone w kółka. Dopuszczone są pojemniki przebarwione, różnokolorowe w ciemnych barwach . Zamówienie będzie zrealizowane jako dostawa jednorazowa w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga 36-miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone pojemniki. UWAGI: 1. Wykonawca powinien uwzględnić w kalkulacji cenowej swojej oferty dostawę (transport) w/w przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (tj. do Zakładu Usług Komunalnych w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno z ww. zadań lub na dwa ww. zadania łącznie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana może dotyczyć wszystkich istotnych postanowień umowy pod warunkiem, że nie spowoduje zwiększenia wielkości lub zakresu zamówienia. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach: - jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej. Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, - zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, - gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego ze względu na interes publiczny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pulawyzuk.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy , sekretariat (pok. nr 113) czynny w godzinach 7.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów w ilości 200 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 240 litrów w ilości 200 szt. Pojemniki na odpady komunalne będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane z polietylenu, powinny posiadać pojemność 240 litrów oraz powinny spełniać wymogi normy EN -840, która definiuje jego wymiary, kształt, wytrzymałość oraz jakość użytych materiałów. Pojemniki powinny być wyposażone w zaczepy przystosowane do opróżniania przez samochód specjalistyczny oraz powinny być wyposażone w kółka. Dopuszczone są pojemniki przebarwione, różnokolorowe w ciemnych barwach . Zamówienie będzie zrealizowane jako dostawa jednorazowa w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga 36-miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone pojemniki. UWAGI: 1. Wykonawca powinien uwzględnić w kalkulacji cenowej swojej oferty dostawę (transport) w/w przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (tj. do Zakładu Usług Komunalnych w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów w ilości 40 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne o pojemności 1100 litrów w ilości 40 szt. Pojemniki na odpady komunalne będące przedmiotem zamówienia powinny być wykonane z polietylenu, powinny posiadać pojemność 1100 litrów oraz powinny spełniać wymogi normy EN -840, która definiuje jego wymiary, kształt, wytrzymałość oraz jakość użytych materiałów. Pojemniki powinny być wyposażone w zaczepy przystosowane do opróżniania przez samochód specjalistyczny oraz powinny być wyposażone w kółka. Dopuszczone są pojemniki przebarwione, różnokolorowe w ciemnych barwach . Zamówienie będzie zrealizowane jako dostawa jednorazowa w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga 36-miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone pojemniki. UWAGI: 1. Wykonawca powinien uwzględnić w kalkulacji cenowej swojej oferty dostawę (transport) w/w przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (tj. do Zakładu Usług Komunalnych w Puławach, ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Świadczenie usług medycznych w zakresie prywatnych pakietów medycznych dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa PIB lub innych osób wskazanych przez IUNG
- Dostawa 2 serwerów dla SMSR wraz z oprzyrządowaniem
- Zakup wyposażenia serwerowni i oprogramowania dla zapasowego miejsca pracy (serwer, oprogramowanie, macierz dyskowa, przełącznik sieci LAN, UPS, szafa RACK)
- dostawa aparatury laboratoryjnej z podziałem na zadania, znak sprawy DZP-23/126/25
- napełnianie butli będących własnością wykonawcy i dostawa gazów specjalnych, znak sprawy DZP-23/125/25
- "Przebudowa schodów zewnętrznych z wymianą zadaszenia i instalacją platformy przyschodowej w budynku biurowym Nadleśnictwa Puławy."
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, transport, montaż, demontaż i utylizację elementów małej architektury.
- Dostawa i montaż urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów
- ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA ODPADY STAŁE
- Dostawa probówek, drobnego jednorazowego sprzętu laboratoryjnego oraz zestawów diagnostycznych do analizy parazytologicznej
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie Gminy Bolesław
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Boćki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.