Ogłoszenie z dnia 2007-05-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Hajnówka: przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Hajnowski, do kontaktów: Andrzej Nikoniuk, 085 682 4832, siedziba Starostwa pok. 3B, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6823371, fax 085 6824220, e-mail: przetargi@powiat.hajnowka.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://powiat.hajnowka.pl/powitanie/powitanie.htm Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sprawy gospodarcze i finansowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego złotowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Starostwo Powiatowe w Hajnówce, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy w wysokości 3.323.446,00 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiazań z tytułu kredytów i pożyczek. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -aktualny wypis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -aktualnezaświadcze zaświadczeniez US i ZUS o niezaleganiu z opłatani i składek, -aktualna informacja z CRS osób reprezentujących bank, -oświadczenie o zapoznaniu sie z SIWZ, - oryginał lub poświadczona kopia wniesienia wadium, -oświadczenie oferenta (załącznik Nr 2 do SIWZ)wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3 323 446 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2012
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8 000 zł Bank Przemysłowo-Handlowy BPH S.A. w Krakowie, o/Hajnówka Nr 66 1060 0076 0000 3310 0004 3860 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: -uprawnienie do wystepowania w obrocie prawnym, - brak zaległości podatków, opłat składekna ubezpieczeni społeczne lub zdrowotne, - niekaralnośćna podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp, -przyjecie bez zastrzeżeń warunków niniejszej specyfikacji, - spełnienie waunków art. 22 ust. 1 oraz niepodledaniu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: potwierdza Komisja Przetargowa Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny wypis zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, -aktualnezaświadczenie z US i ZUS o niezaleganiu z opłatami składek i opłat, -aktualna informacja z CRS osób reprezentujących bank, -oryginal lub kopia z potwierdzeniem wniesienia wadium, -ośiadczenie oferenta (załącznik Nr 2 do SIWZ)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.hajnowka.pl/zamowienia/zamowien.htm. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Hajanówce ul. A. Zina 1 , 17-200 Hajnówka sala konferencyjna (pok. 12).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa znaków, urządzeń BRD i słupków wsporczych do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych III
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kotówka - etap I
- Dowóz dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubinach oraz dzieci z niepełnosprawnością do placówek oświatowych w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i obiektów SPZOZ w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.883.781,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na kwotę: 1 500 000,00
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





