Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Sucha Beskidzka: MODERNIZACJA DROGI WYWOZOWEJ NR 242/110 W LEŚNICTWIE LACHOWICE
Numer ogłoszenia: 274316 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha , ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. brak, tel. 033 8742174, faks 33 8744630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka org. nie posiadajaca osobowości prawnej PGL LP Nadleśnictwo Sucha.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA DROGI WYWOZOWEJ NR 242/110 W LEŚNICTWIE LACHOWICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace modernizacyjne na drodze wywozowej nr 242/110 (modernizacja nawierzchni z tłucznia, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni asfaltem z grysem kamiennym)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1. BGŻ o/Wadowice nr 28 2030 0045 1110 0000 00827690 lub 2. BS Sucha Beskidzka nr 76 8128 0005 0000 0286 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. NIE JEST MOŻLIWE wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Nadleśnictwa Sucha. WADIUM WNOSZONE W FORMIE: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału złożyć w Kasie Nadleśnictwa Sucha (adres jak w pkt. 1 SIWZ) - zostanie wydane pisemne potwierdzenie złożenia wadium w tej formie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie do 3 dni po upływie terminu związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 29.07.2013r., do godz. 9 -tej. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do 29.07.2013. - do godz. 9-tej znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie opisuje tego warunku. Na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą realizację w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - budowy, przebudowy lub remontu co najmniej jednej leśnej drogi wywozowej o wartości zadania min 50 000,00 zł każda. Wykonawcy przedstawią dokumenty poświadczające (referencje) realizację budowy, przebudowy lub remontu leśnej drogi wywozowej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dostarczą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniawraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia i wskazaniem, które prace będą przez nich realizowane. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (lub że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności) oraz że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (lub, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności). 4. Wypełniony formularz ofertowy. 5. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zgodnie z załączonym przedmiarem robót (załącznik nr 1 do SIWZ) z określeniem końcowej kwoty netto i należnego podatku VAT. 6. Pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Długość okresu gwarancji i serwisu - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na zasadach określonych poniżej. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić tylko w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Postanowienia pkt. 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3.Zmiany i uzupełnienia umowy lub jej załączników mogą nastąpić w trybie art. 144 ust 1 ustawy Pzp w przypadku następujących okoliczności : a)Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: -Zaistnienia zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnego od stron umowy, które uniemożliwi terminowe wykonanie zamówienia, -Nastąpią zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji zamówienia, b)Zmiana zakresu robót oraz wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: -Rezygnacji z części robót, -Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b)zmiana danych teleadresowych, c)zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami. 5. Fakt zaistnienia przesłanek wymienionych w pkt. 3 musi mieć odzwierciedlenie w odpowiednich dokumentach z potwierdzeniem okoliczności przez osobę sprawującą bieżący nadzór nad realizacją robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Sucha, ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Sucha - pokój nr 7, ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.07.2013r. o godz. 09.30. w siedzibie nadleśnictwa, ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka, pokój nr 19..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Organizacja i realizacja wyjazdu na: * wizytę zawodoznawczą oraz * warsztaty do małopolskiej instytucji promującej naukę i innowacje
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem pracowni symulacji nauki jazdy samochodem ciężarowym
- Dostawa jarzyn i owoców
- Budowa garażu wraz z miejscami postojowymi
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Przebudowa mostu nr 244/260 w leśnictwie Roztoki"
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 111103E
- Remonty nawierzchni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie gminy Wołów
- Budowa lodowiska w m. Grębocice.
- Rozbudowa wraz z przebudową drogi powiatowej nr 2908W Srebrna - Draganie
- REMONT DRÓG GMINNYCH W KALETACH: UL. BARBARY, UL. NAŁKOWSKIEJ, UL. USTRONNA ORAZ UL. ZIELONA - PŁYTY DROGOWE
- Budowa drogi gminnej Żałe (Lisie Jamy) - Korea
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.