eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, GAZÓW, ŚRODKÓW CHEMICZNYCH, FILTRÓW I MAT FILTRACYJNYCH - SPRAWA NR 21/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-16

Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, GAZÓW, ŚRODKÓW CHEMICZNYCH, FILTRÓW I MAT FILTRACYJNYCH - SPRAWA NR 21/2016
Numer ogłoszenia: 27429 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JednostKA Budżetowa Sektora Finsnsów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, GAZÓW, ŚRODKÓW CHEMICZNYCH, FILTRÓW I MAT FILTRACYJNYCH - SPRAWA NR 21/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, gazów, środków chemicznych, filtrów i mat filtracyjnych zgodnie z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego w Ogólnych Warunkach umowy i ilościach określonych w Formularzu Oofertowym, według zadań następująco: 1)ZADANIE NR 1: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej; 2)ZADANIE NR 2: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej; 3)ZADANIE NR 3: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej; 4)ZADANIE NR 4: Dostawa gazów technicznych oraz propan - butan; 5)ZADANIE NR 5: Dostawa jednorazowa chemii - środków chemicznych; 6)ZADANIE NR 6: Dostawa chemii kotłowej; 7)ZADANIE NR 7: Dostawa jednorazowa betonu B-20; 8)ZADANIE NR 8: Dostawa jednorazowa filtrów i mat; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4: Przedmiot zamówienia: Acetylen rozpuszczony - Ilość szacowana: 313 kg w tym: 266 kg- magazyn w Grudziądzu, 12 kg- magazyn w Chełmnie, 35 kg- magazyn w Grupie; Gaz płynny propan-butan - Ilość szacowana:1001 kg w tym:11 kg - magazyn w Brodnicy, 550 kg - magazyn w Grudziądzu, 330 kg - magazyn w Grupie, 110 kg- magazyn w Chełmnie; Tlen techniczny - Ilość szacowana:566,8 m3 w tym: 494 m3- magazyn w Grudziądzu, 60 m3 - magazyn w Grupie, 12,80 m3 - magazyn w Chełmnie. a)Zamawiający zastrzega sobie, że wykazane ilości gazów jak powyżej są ilościami szacowanymi służącymi do skalkulowania ceny oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Faktyczna ilość dostarczonych gazów uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, jednakże nie będzie wyższa od ilości określonych treścią jak powyżej. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację dostawy w ilości określonej treścią Umowy. b)Dostarczany przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej gwarantujące bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia . 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6: BoilerTech KSP 11 Środek zabezpieczający przed korozją i tworzeniem się kamienia kotłowego. Zastosowanie: BoilerTech KSP 11 jest kompozycją produktów dla wody zasilającej i kotłowej zawierającej sól, przy ciśnieniu roboczym do 44 barów. Jest kompozycją produktów na bazie substancji nieorganicznych zapobiegających tworzeniu się kamienia kotłowego i powstawaniu korozji. Własności: wiąże tlen od 40°C, skuteczna ochrona przed korozją żelaza, odlewów i stali przez tworzenie ochronnej warstwy na powierzchni metalicznej, podnosi alkaliczność zasilającej wody kotłowej, daje możliwość uzyskania wysokiej czystości pary wodnej, może być stosowany w przemyśle spożywczym i w szpitalach, wiąże twardość resztkową także przy wysokiej zmiennej temperaturze, proste, szybkie oznaczenie zawartości produktów przy użyciu wskaźnika. Dane charakterystyczne: BoilerTech KSP 11 jest bezbarwną, przeźroczystą cieczą. Gęstość: 1.17 +/- 0.01 g/cm 3 przy 20 °C, pH: 11.17 +/- 0.3, Temperatura zamarzania: - 3 °C, Zawartość PO43- : ca. 3.2%, Zawartość NA2SO3: ca 12% 4.Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, bez znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia (nie dotyczy Zadanie nr 4). 5.Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (nie dotyczy Zadanie nr 4 i 7). 6.Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 7.Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie (o ile dotyczy danego produktu) - nie dotyczy Zadanie nr 4. 8.Wszystkie oferowane farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN - EN ISO 9001 - dotyczy Zadania nr 1. 9.Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień wskazany dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Formularzu ofertowym. 10.Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. 11.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie niższych od opisywanych w Formularzu ofertowym (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy) w zakresie wyrobów określonych lub wskazujących na markę producenta - o ile dotyczy (Podstawa: § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. z 2013, poz. 231). 12.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) np. poprzez złożenie wraz z ofertą opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym oraz wskazanie pozycji formularza ofertowego, dla których oferuje rozwiązania równoważne. 13.Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego termin przydatności/ ważności dostarczonego asortymentu wynosi co najmniej: - w zakresie zadania nr 1 - poz. 3 - 3 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego; na pozostałe pozycje - 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. -w zakresie zadania nr 5 - poz. 1-7 - 6 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. -w zakresie zadania nr 6 - 9 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 14.Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia, którego gwarancja będzie wynosić: -w zakresie zadania nr 2 - poz. 1-2, 24, 24, 31, 34-39, 72-77, 86 - 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. -w zakresie zadania nr 3 - poz. 5-9, 53-54,99, 123-124,131, 135 - 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. -w zakresie zadania nr 4 - 6 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy przez Zamawiającego. 15.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 44.11.18.00-9, 44.80.00.00-8, 44.31.51.00-2, 44.31.52.00-3, 44.81.22.10-0, 44.19.00.00-8, 44.89.10.00-1, 44.17.40.00-0, 44.92.11.00-3, 44.19.22.00-4, 44.21.25.10-7, 44.50.00.00-5, 24.91.00.00-6, 44.82.00.00-4, 44.19.20.00-2, 14.21.00.00-6, 44.11.42.00-4, 44.17.10.00-9, 03.41.90.00-0, 24.91.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionego oświadczenia jak powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - art. 36a ustawy PZP. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w ofercie wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. lub / i Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na zasoby tych podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia wykona samodzielnie. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć:Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcy; Informacja o Wykonawcy; Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Czas realizacji - 25

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1)udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego - w przypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie a nowy podwykonawca spełni wymagania dla fachowego wykonania powierzanych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową (oświadczenie w tej mierze winien złożyć Wykonawca lub podwykonawca); 2)zmiany zakresu podwykonawstwa; 3)zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert wykazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do wykonawcy lub podwykonawcy na zasoby, którego się powołał w ofercie; 4)dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia (nie dotyczy Zadanie nr 4 i 6) Zmiany jak powyżej (nie dotyczy pkt 4) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. Zmiana, o której mowa w pkt. 4 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego zgłoszenia przez stronę Zamawiającego na co najmniej dwa dni przed wymaganym terminem realizacji dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy 13WOG ul. Czwartaków 3,86-300 Grudziądz:3zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 7,68 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 11:30, miejsce: kancelaria 13WOG ul.Czwartaków 3 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, GAZÓW, ŚRODKÓW CHEMICZNYCH, FILTRÓW I MAT FILTRACYJNYCH - sprawa nr 21/2016 nie otwierać do dnia 24.03.2016 r. godz. 12.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy dostawy między innymi następujących materiałów: 1. Blacha gorącowalcowana czarna gładka gr 5x1000x2000 mm - 200 kg; 2. Blacha ocynkowana dwustronnie 0,5 mm płaska arkusz 1000mm x 2000 mm - 120 kg; 3. Cement portlandzki 32,5R - 8000 kg; 4. Dachówka karpiówka 380x180 mm - 500 szt; itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3, 44.11.18.00-9, 44.80.00.00-8, 44.31.51.00-2, 44.31.52.00-3, 44.81.22.10-0, 44.19.00.00-8, 44.81.00.00-1, 44.17.40.00-0, 44.92.11.00-3, 44.19.22.00-4, 44.21.25.10-7, 44.50.00.00-5, 24.91.00.00-6, 44.82.00.00-4, 44.19.20.00-2, 14.21.00.00-6, 44.11.42.00-4, 44.17.10.00-9, 03.41.90.00-0, 24.91.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy dostawy między innymi następujących materiałów: 1. Bateria LR03/AAA alkaiczna - 20 szt; 2. Bateria R06/AA alkaiczna - 15 szt; 3. Bezpiecznik mocy zwłoczny WT-1 Gg 160A - 5 szt; 4. Bezpiecznik mocy zwłoczny WT-1 Gg 200A - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0, 31.21.13.00-1, 35.12.51.00-7, 31.68.20.00-0, 31.68.14.00-7, 31.22.41.00-3, 44.62.11.00-0, 31.30.00.00-9, 44.16.70.00-8, 31.52.10.00-4, 31.52.13.30-6, 31.22.40.00-2, 31.15.81.00-9, 31.52.40.00-5, 31.53.00.00-0, 21.22.48.10-3, 31.22.10.00-1, 31.68.10.00-3, 31.21.31.00-3, 31.15.00.00-2, 31.16.19.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Czas realizacji: za 10 dni - 25 pkt; 15 dni 15 pkt. - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy dostawy między innymi następujących materiałów: 1. Bateria umywalkowa stojąca jednootworowa - 25 szt; 2. Bateria umywalkowa ścienna lekarska łokciowa Deante Joko BOJ050C, podwieszana, chromowana 2-otworowa, jednouchwytowa lub równoważna chromowana, dwuotworowa, jednouchwytowa - 1 szt; 3. Brodzik akrylowy kwadratowy 80x80 z powierzchnią antypoślizgowa na podstawie styropianowej - 5 szt; 4. Deska sedesowa plastikowa twarda kompaktowa uniwersalna kolor biały - 50 szt. itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.14.00-0, 44.41.14.00-8, 44.41.17.10-4, 39.71.51.00-8, 42.13.00.00-9, 38.42.51.00-1, 44.62.11.12-7, 44.62.12.21-4, 42.13.20.00-3, 44.16.32.40-4, 44.41.10.00-4, 44.41.13.00-7, 34.31.25.00-2, 39.71.41.10-4, 38.42.11.00-3, 42.13.11.48-5, 42.13.12.60-6, 42.13.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Czas realizacji: za 10 dni - 25 pkt, 15 dni - 15 pkt; - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa gazów technicznych oraz propan - butan;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Acetylen rozpuszczony - 313 kg; 2. Gaz płynny propan-butan - 1001 kg; 3. Tlen techniczny 0 566,8 m3;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.11.15-9, 09.12.20.00-0, 24.11.19.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Czas realizacji: za 2 dni 25 pkt, 3 dni 0 15 pkt, - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa jednorazowa chemii - środków chemicznych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy dostawy miedzy innymi: 1. Amoniak 25% cz.d.a. NH4O2 - 2L; 2. Amonu rodanekcz.d.a. NH4CNS - 500g; 3. Kwas siarkowy cz.d.a. H2SO4 - 1 L; 4. Podchloryn sodu stabilizowany ok. 15% - 200 kg. itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5, 14.41.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Czas realizacji: za 10 dni - 25 pkt, 15 dni - 15 pkt; - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa chemii kotłowej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek Boiler Tech Waterdos KSP 11 do uzdatniania wody - 200 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Czas realizacji: za 10 dni - 25 pkt, 15 dni - 15 pkt; - 25

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa jednorazowa betonu B-20;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Beton B- 20: 33 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Czas ralizacji: za2 dni - 25 pkt, 3 dni - 15 pkt; - 25

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa jednorazowa filtrów i mat;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr kieszeniowy F5 o wymiarach 592x287x500 mm lub równoważny o parametrach klasy filtracji nie niższej niż F5 - 2 szt; 2. Filtr kieszeniowy F5 o wymiarach 592x592x500 mm lub równoważny o parametrach klasy filtracji nie niższej niż F5 - 2 szt; 3. Filtr kieszeniowy F5 o wymiarach 879x287x500 mm lub równoważny o parametrach klasy filtracji nie niższej niż F5 - 2 szt; 4. Mata filtracyjna L, typ L414, Klasa filtracji F5, grubość 20-25 mm, wymiary szerokość rolki 2 m długość 20 m lub równoważna o parametrach klasy filtracji nie niższej niż F5, grubości nie mniejszej niż 20 mm - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Czas realizacji: za 10 dni 25 pkt, 15 dni 15 pkt; - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.