To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Śrem: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wra z terenem zewnętrznym
Numer ogłoszenia: 274214 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213220 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śremskie TBS Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 31, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2830020, faks 61 2830020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: towarzystwo budownictwa społecznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych wra z terenem zewnętrznym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Wykaz pomieszczeń do sprzątania: a. pomieszczenia biurowe b. korytarz c. 2 toalety d. pomieszczenie kuchenne 3.3.2. Wykaz czynności polegających na sprzątaniu pomieszczeń: 3.3.2.1. czynności wykonywane codziennie: a. opróżnianie koszy na śmieci 12 szt. (worki 30-35l) b. opróżnianie i mycie popielnicy 1 szt. c. odkurzanie urządzeń biurowych z zachowaniem ostrożności d. wytrzepywanie wycieraczki wewnętrznej e. zamiatanie i mycie podłóg ok. 115 m2 f. przecieranie biurek i mebli na wilgotno g. czyszczenie i polerowanie umywalek 2 szt. i armatury sanitarnej 3 szt. h. mycie zlewozmywaków kuchennych 2 szt. oraz blatu kuchennego 3.3.2.2. czynności wykonywane 3 razy w tygodniu: a. przecieranie na wilgotno parapetów wewnętrznych 14 szt. b. przecieranie na wilgotno i polerowanie drzwi z szybą 2 szt. c. mycie suszarek do naczyń i sztućców 2 szt. d. mycie kosza na śmieci znajdującego się w kuchni 1 szt. 3.3.2.3. czynności wykonywane 1 raz w tygodniu: a. odkurzanie i przecieranie na wilgotno kaloryferów 17 szt. b. usuwanie pajęczyn c. wycieranie na wilgotno przewodów telefonicznych d. mycie parapetów zewnętrznych e. mycie urządzeń zainstalowanych w toaletach (dozowniki do mydła i papieru toaletowego, podgrzewacze do wody - łącznie 8 szt.) f. mycie i polerowanie lustra 1 szt. 3.3.2.4. czynności wykonywane 1 raz na kwartał: a. mycie drzwi drewnianych 6 szt. b. mycie drzwi PCV 1 szt. c. mycie okien i ram okiennych 14 szt., pow. okien ok. 28 m2 - mycie okien nie wymaga prac alpinistycznych ani korzystania z wysięgnika koszowego d. mycie pozostałych koszy na śmieci e. mycie lamp 31 szt. f. mycie szafek kuchennych 5 szt. 3.3.2.5. czynności wykonywane według potrzeb a. pranie i prasowanie ręczników 3 szt. b. zakładanie kostek wc c. neutralizacja nieprzyjemnych zapachów w toaletach poprzez ustawianie środków zapachowych oraz środków typu spray 3.3.3. Utrzymanie czystości na terenie zewnętrznym: a. zamiatanie chodnika wraz ze schodami ok. 300 m2 - 3 razy w tygodniu b. odchwaszczanie chodnika wraz ze schodami ok. 300 m2 - według potrzeb c. usuwanie śmieci z chodnika, schodów ok. 300 m2 i terenów zielonych ok. 320 m2 - codziennie d. odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi ok. 210 m2 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 17.00 3.3.4. Pozostałe informacje: 3.3.4.1. Środki czystości włącznie z workami na śmieci oraz potrzebny sprzęt, narzędzia i materiały do wykonywania usługi Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. Mydło i papier toaletowy zapewnia Zamawiający. Zamawiający nie korzysta z ręczników papierowych ze względu na zamontowane suszarki do rąk. 3.3.4.2. Zamawiający zapewni pomieszczenie do przechowywania środków czystości oraz narzędzi potrzebnych do pracy oraz dostęp do wody. 3.3.4.3. Wywóz nieczystości stałych zapewnia Wykonawca na własny koszt. 3.3.4.5. Godziny sprzątania (popołudniowe) zostaną ustalone indywidualnie z Wykonawcą wybranym w postępowaniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.82.00 - 90.91.82.00 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EFECTUS, ul. Norweska 6/23, 85-158 Bydgoszcz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17834,40
Oferta z najniższą ceną: 17834,40 / Oferta z najwyższą ceną: 34854,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- ,,PRZEBUDOWA PARTERU BUDYNKU C NA POTRZEBY PORADNI LEKARSKICH I REJESTRACJI OGÓLNEJ SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Dostawa mięsa i wędlin w 2026 r.
- ,,Bieżące dostawy środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o."
- Budowa ul. Puchalskiego w Śremie - etap II
- Usługi architektoniczno-inżynierskie budowa siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca 2025 roku
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





