eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaWykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 18 obrębów położonych na terenie gminy Zbójna, powiat łomżyński, woj. podlaskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Łomża: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 18 obrębów położonych na terenie gminy Zbójna, powiat łomżyński, woj. podlaskie.
Numer ogłoszenia: 274060 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: starosta.blm@powiatypolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali dla 18 obrębów położonych na terenie gminy Zbójna, powiat łomżyński, woj. podlaskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj usługi ; usługi geodezyjne -Modernizacja ewidencji gruntów poprzez założenie ewidencji budynków i lokali. 1. Zakres prac modernizacyjnych obejmował będzie: 1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar konturów budynków i dobudówek, których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków. 1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych, 1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, 1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.5 Wykonanie klasyfikacji zalesionych gruntów rolnych w ramach PROW 2007-2013 na terenie powiatu łomżyńskiego w okresie wiosna 2009-wiosna 2010r. 1.6 Opracowanie operatu ewidencyjnego i jego wyłożenie zgodnie z art.24a ust.4 i 7 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, 1.7 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych. 2. Charakterystyka obiektów wyszczególnionych zakresie prac do wykonania niniejszym zamówieniem. 2.1. Jednostka ewidencyjna: gmina Zbójna, 2. 2. Powierzchnia opracowania: 18582 ha, 2.3. Liczba obrębów: 18, 2.4. Liczba działek: 9031, 2.5. Liczba budynków: 4606, 2.6. Liczba lokali: 18. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (art. 36 ust.2 pkt 1): Dopuszcza się składania ofert częściowych. część I - wykonanie prac objętych zamówieniem dla 12 obrębów, ilość budynków około 2292, część II - wykonanie prac objętych zamówieniem dla 6 obrębów, ilość budynków około 2314, część III - klasyfikacja zalesionych gruntów rolnych w ramach PROW 2007-2013 na terenie powiatu łomżyńskiego w okresie wiosna 2009 - wiosna 2010r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 20% przedmiotu zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z geodezji w zakresie objętym zamówieniem, 2/kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 i 2 i nr 2,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łomży ul. Szosa Zambrowska 1/27 18-400 Łomża Pokój Nr 220.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac objętych zamówieniem dla 12 obrębów, ilość budynków około 2292.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac modernizacyjnych będzie obejmował: 1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar konturów budynków (budynków wraz dobudówkami), których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków. 1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych, 1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, 1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.6 Opracowanie operatu ewidencyjnego, 1.7 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - wykonanie prac objętych zamówieniem dla 6 obrębów, ilość budynków około 2314,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac modernizacyjnych będzie obejmował: 1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar konturów budynków (budynków wraz dobudówkami), których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków. 1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych, 1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, 1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.6 Opracowanie operatu ewidencyjnego, 1.7 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część III - klasyfikacja zalesionych gruntów rolnych w ramach PROW 2007-2013 na terenie powiatu łomżyńskiego w okresie wiosna 2009 - wiosna 2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.5 Klasyfikacja zalesionych gruntów rolnych w ramach PROW 2007-2013 na terenie powiatu łomżyńskiego w okresie wiosna 2009-wiosna 2010r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.