Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Słupsk: Zakup sprzętu jednorazowego użytku wraz z dostawą do jednostek SPMZOZ w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 274020 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku , ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 87 74 500, faks (059) 84 74 510.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmzoz-slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu jednorazowego użytku wraz z dostawą do jednostek SPMZOZ w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu jednorazowego użytku podzielony na 2 zadania z dostawa jeden raz na dwa miesiące do jednostek SPMZOZ w Słupsku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - warunki określone w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - oświadczą, że wszystkie wyroby medyczne mają świadectwo rejestracji, aktualne dopuszczenie do obrotu, świadectwo jakości lub pozytywną opinię o wyrobie, - spełnią wymogi SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie w trybie art.22 i 24 ust.1 ustawy Pzp, - kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - uzupełniony i zaparafowany wzór umowy załączony do SIWZ, - pisemne oświadczenie, że wszystkie wyroby medyczne mają świadectwo rejestracji, aktualne dopuszczenie do obrotu, świadectwo jakości lub pozytywną opinię o wyrobie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spmzoz-slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat (pok. 407, IIIp) SPMZOZ w Słupsku przy ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat (pokój 407, III piętro) SPMZOZ w Słupsku przy ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Wycinanie i awaryjne usuwanie drzew oraz usuwanie połamanych konarów z terenów zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku.
- Dostawa elektrycznego samochodu dostawczego typu furgon wraz z zabudową warsztatową.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego celem dostosowania do potrzeb mieszkania treningowego położonego w budynku przy ul. Kolejowej 2/13 w Strzelinie
- "Dostawa mebli i wyposażenia pracowni w ramach Projektu Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)" - (3 części).
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
- Dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu "Pozytywnie włączeni - kompleksowy system wdrażania edukacji włączającej w słupskich szkołach" - 2 części
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na zadaniu pn. Zwiększenie zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Skrzyszów
- DOSTAWA SPRZĘTU DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH WG 4 PAKIETÓW
- Dostawa igieł do znieczuleń do neurostymulatora Stimuplex, pistoletów i igieł do biopsji gruboigłowej płuca, przezpochwowych zestawów do mocowania krzyżowo-kolcowego (...) w podziale na 19 części.
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów angiograficznych
- Preparaty okulistyczne
więcej: Koperty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





