eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewykonanie przebudowy budynku A poprzez utworzenie powierzchni biurowych i usługowych w ramach rewitalizacji zespołu budynków przy ul. Pszczyńskiej 44 w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Gliwice: wykonanie przebudowy budynku A poprzez utworzenie powierzchni biurowych i usługowych w ramach rewitalizacji zespołu budynków przy ul. Pszczyńskiej 44 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 273928 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170758 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy budynku A poprzez utworzenie powierzchni biurowych i usługowych w ramach rewitalizacji zespołu budynków przy ul. Pszczyńskiej 44 w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z SIWZ: 3.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku A poprzez utworzenie powierzchni biurowych i usługowych w ramach rewitalizacji zespołu budynków przy ul. Pszczyńskiej 44 w Gliwicach. 3.2Budynek stanowi własność Zamawiającego. 3.4Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną: projektem budowlanym przebudowy budynku A, projektem wykonawczym przebudowy budynku A (część architektoniczna), projektem wykonawczym przebudowy budynku A (część konstrukcyjna), projektem wewnętrznej instalacji elektrycznej, projektem instalacji sieci logicznej lokal nr 1 i nr 2, projektem wewnętrznej instalacji telefonicznej, projektem instalacji C.O., projektem instalacji wod.-kan. I wodociągowej przeciwpożarowej, projektem instalacji klimatyzacji i instalacji wentylacji, projektem instalacji odprowadzenia dymu i ciepła z drogi ewakuacyjnej, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oddzielnie dla każdej z wymienionych branż, przedmiarem robót dla każdej z wymienionych branż, dodatkowymi założeniami, Decyzją ZDM nr 55481/83/541/2013 z dnia 8.3.2013r., uzgodnieniami z użytkownikami urządzeń podziemnych: Telekomunikacją Polską, PEC Gliwice Sp. z o.o., Tauron Dystrybucja SA, PWIK Gliwice, GSG Sp. z o.o., warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, pozwoleniem na budowę nr 337/2013 z dnia 4.4.2013r. 3.5Zamawiający przewiduje czterokrotne fakturowanie: część budowlana (pozycja A zestawienia nakładów) dwa etapy; część instalacyjna (pozycja B zestawienia nakładów) dwa etapy. 3.6Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. Dołączone przedmiary służą jedynie do celów poglądowych i porównawczych. 3.7Oferta winna zostać tak skalkulowana by uwzględniała również wszelkie koszty towarzyszące. 3.8W celu uzyskania wszelkich pozwoleń oraz wynikających z tego tytułu opłat, związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji Zamawiający wystawi Wykonawcy (na jego pisemny wniosek) stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa. 3.9W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części robót. Roboty nie wykonane, nie podlegają fakturowaniu w ramach niniejszego kontraktu. 3.10Roboty zamienne, dodatkowe i niewykonane będą wyceniane i rozliczane według średnich stawek i cen w SEKOCENBUD (województwo śląskie, kwartał zgodnie z okresem wyceny), lub na podstawie średnich cen rynkowych (Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do faktur dostawców Wykonawcy w celu oszacowania ceny za wykonane prace dodatkowe). 3.11Wykonawca we własnym zakresie dostarcza niezbędny sprzęt, narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia. 3.12Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.13Do obowiązku Wykonawcy należy przeprowadzenie na własny koszt wymaganych odbiorów. 3.14Zamawiający nie wyraża zgodny na instalowanie w obrębie realizacji inwestycji (cały teren działki, której dotyczy inwestycja) reklam bez jego zgody. Warunki uzyskania zgody j.w. mogą być przedmiotem oddzielnych negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wywieszenia na terenie budowy bannera reklamującego firmę Zamawiającego. 3.15Pozostałe warunki realizacji zamówienia reguluje treść wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.16Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Częściowo (60%) inwestycja będzie realizowana w ramach inicjatywy Komisji Europejskiej i Europejskiego banku Inwestycyjnego JESSICA (Joint European Support for Sustainable Investment In City Areas)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD Sp. z o.o., Mechaników 15, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2287758,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2434197,77

  • Oferta z najniższą ceną: 2355177,56 / Oferta z najwyższą ceną: 2434197,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.