Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Kotlin: Budowa sieci wodowiągowej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej w Kotlinie ulica Norwida ( obecnie ulica Piotra Szyszki )
Numer ogłoszenia: 273750 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl >gmina > przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodowiągowej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej w Kotlinie ulica Norwida ( obecnie ulica Piotra Szyszki ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami i sieci kanalizacji sanitarnej w Kotlinie , ulica Norwida ( obecnie ulica Piotra Szyszki ) Zakres prac do wykonania : 1. Kanalizacja sanitarna : - kolektory grawitacyjne PCV fi 200 - 179 m - rurociągi tłoczne PEHD fi 75 - 77 m - przykanaliki szt. 13 PCV fi 160 - 78 m - przepompownia 2 pompowa fi 1200 - 1 szt - studzienki rewizyjne betonowe fi 1000 - 1 szt - studzienki rewizyjne fi 400 - 9 szt - studzienki przyłączeniowe fi 400 - 13 szt 2. Sieć wodociągowa - rurociąg wodociagowy PCV fi 110 - 167 m - rurociag wodociągowy PCV fi 80 - 80 m - przyłącza wodociągowe PE fi 40 - 82m/13 szt - studzienki wodomierzowe fi 1000 - 13 szt Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : - dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określającej zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - załącznik do SIWZ, - przedmiarze robót - zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót - stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 5.000,00 zł słownie : pięć tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z zmianami Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem własnym lub w stałej dyspozycji : - koparko- spycharka o pojemności łyzki 0,6 m3 - 1 szt. , - zgrzewarka do łączenia rur PEHD - 1 szt, - samochód skrzyniowy do przewozu rur - 1 szt., - dźwig samochodowy o udźwigu do 6 t. - 1 szt. b) wykonawca musi dysponować osobami z uprawnieniami zawodowymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz musi zapewnić uczestnictwo w wykonaniu zamówienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane, będącego czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu ( 5 ) lat ( rozpoczęli i zakończyli ) , przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nalezycie i rzetelnie wykonali co najmniej dwie ( 2 ) roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj : - wykonali sieci wodociągowe z rur PCV o średnicy co najmniej fi 110 mm i długościach nie mniejszych niż przedmiot zamówienia, - wykonali kolektory grawitacyjne z rur PCV o średnicy fi 200 i długościach nie mniejszych niż przedmiot zamówienia, e) w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot, f) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego, g) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 5.000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty : 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną w wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków : a) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa spółki- w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, c) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, d)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), i) wykaz co najmniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy , rekomendacje ) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, j) informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynalezności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy itp. ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie, l) wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ, m) dokument potwierdzający wniesienie wadium, n) oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, o) informacja o ewentualnych podwykonawcach załącznik nr 6 do SIWZ, p) wypełniony i parafowany podpisem wyonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, r) wypełniony kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl > gmina >przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie, pokój nr 10
63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wlkp. 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie, pokój nr 10 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wielkopolskich 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja boiska przy Gminnej szkole Podstawowej w Oławie
- Budowa i wyposażenie budynku przedszkola w Adamowie - Etap I
- Budowa budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem placu przy budynku ul. Chopina 2B w Ostrowi Mazowieckiej.
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w msc. Szewce, Nowiny, Kowala Gmina Nowiny, woj. świętokrzyskie.
- Remont drogi gminnej nr 510524K - ul. Kopernika w Brzeszczach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.