Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-18
Kraków: Wykonanie prac geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 273674 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych , pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6161230, faks 12 6161217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac geodezyjnych. Prace geodezyjne winny być wykonane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 518), ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r., nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 Nr 268, poz. 2663) oraz Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1183). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: wzór umowy (wraz z załącznikami) dla części 1-4 stanowiący załącznik nr 1A do specyfikacji oraz wzór umowy (wraz z załącznikiem) dla części 5 stanowiący załącznik nr 1B do specyfikacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, w tym w szczególności dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 193 poz. 1287 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty: 1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 2. Oświadczenie, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1 powyżej posiadają wymagane uprawnienia (zawarte w wykazie osób, o którym mowa w pkt 1 powyżej)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, pokój nr 324.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 12:30, miejsce: miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. Poprawny zapis w sekcji II.2) ma brzmienie: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Przedmiot umowy będzie realizowany: Dla części 1-4: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2014 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia - dla każdej z części zamówienia, z uwzględnieniem terminów określonych w par.1 wzoru umowy; Dla części 5: do 31 dni od dnia zawarcia umowy. B. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4) i III.6) ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wiedzę i doświadczenie oraz odpowiedni potencjał techniczny, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą posiadać łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 1. każdy z osobna dotyczące go dokumenty wymienione w punktach III.4.2) tiret drugi oraz III.4.4) ogłoszenia. 2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy - wg załącznika 3 B do specyfikacji. 3. dokumenty wskazane w sekcji III.4.1 ogłoszenia składają ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest ten dokument. 4. dokumenty, o których mowa w sekcji III.6. ogłoszenia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych w następującym zakresie: wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do ośmiu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych w następującym zakresie: aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków mająca na celu uregulowanie przebiegu granicy działki ewidencyjnej z obrysem budynku. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych w następującym zakresie: regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej - do dwóch działek w nowym stanie. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych w następującym zakresie: okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do ośmiu punktów. Maksymalna liczba prac geodezyjnych do wykonania: 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie opinii, której przedmiot stanowić będzie analiza - oparta na badaniu dokumentacji zebranej w Wydziale Skarbu Miasta Urzędu Miasta Krakowa - nr sprawy GS-03.6842.3.9.2012.AB (z wniosku o rozwiązanie umowy użytkowania wieczystego z dnia 15 kwietnia 1981r., Rep.A.II.3354/81odnośnie działki nr 198/15 obr.65, jednostka ewidencyjna Podgórze), treści ksiąg wieczystych Kw. Nr 229278, 221544, 220492, 220280, 24473, 220495, 220493, 24470, 220438, 220283, 237354 208832, 258877, 220297 i KR1P/00221543/8) oraz akt tych ksiąg, z wykorzystaniem wiedzy specjalistycznej w dziedzinie geodezji - dotycząca : 1/ prawidłowości odtworzenia załącznika Nr 6 do Uchwały Nr 3/II/90 z dnia 1 grudnia 1990r. o podziale Związkowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Krakowie; 2/ znaczenia prawnego odtworzonego załącznika Nr 6 jako dokumentu - w kontekście: a/ odzwierciedlenia rzeczywistego zasięgu terytorialnego nieruchomości przejętych przez zawiązaną stosownie do wyżej wymienionej Uchwały Spółdzielnię Mieszkaniową Kurdwanów Nowy w Krakowie, b/ podstawy do przejęcia przez Spółdzielnię Mieszkaniową Kurdwanów Nowy w Krakowie, w miejsce Związkowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Krakowie - działki nr 40/2 obr.65, z której powstała między innymi działka nr 198/15 obr.65 (jednostka ewidencyjna Kraków-Podgórze), ujawniona w księdze wieczystej KR1P/00221543/8, obecnie podzielona na działki nr 198/47, 198/48 i 198/49 obr.65, c/ wpisów w księgach wieczystych na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej Kurdwanów Nowy w Krakowie jako następcy prawnego po Związkowej Spółdzielni Mieszkaniowej w Krakowie - które zostały dokonane w 1992r. i latach następnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.54.30-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych.
- Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Kraków w roku 2026 (8 części)
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





