Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Wrocław: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego biblioteki taśmowej ADIC Scalar 10K
Numer ogłoszenia: 273618 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego biblioteki taśmowej ADIC Scalar 10K.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego biblioteki taśmowej ADIC Scalar 10K, na poziomie bronze: - czas trwania: 3 lata - 5 x 8h x 365 - czas reakcji: 6 godzin - czas naprawy: 48 godzin..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Pzpustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007 r., nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. świadczyli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 należycie zrealizowane usługi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł brutto każda ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawiony nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2). Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. (3). Oświadczenie, że Wykonawcna nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (4). Wykaz wskazujący na zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swym zakresem i wartością usługom wymaganym przez Zamawiającego. (5). W przypadku oferty wspólnej kilku wykonawców - pełnomocnictwo ustanawiajace pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu przetargowym. (6). Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (7). W przypadku ofertu wspólnej każdy z wykonawców jest zobowiązany przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1 i 3, pozostałe dokumenty składają wspólnie. (8). W przypadku Wykonawców, którzy mają swoją siedzibę poza terytorium RP, dokumenty powinny być przedłożone zgodnie z Rozporzadzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605, zm. Dz.U. z 2008 r., Nr 188 poz. 1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług informatycznych poleg. na administrowaniu systemem domenowym Windows Serwer oraz wbudowanymi aplikacjami serwerowymi będącymi na wyposaż. Ekosystem Sp. z o.o. i w lokaliz. chmurowych
- Usługa serwisowania systemów weryfikacji opłat oraz urządzeń do obsługi Stref Płatnego Parkowania w Gdyni
- Kompleksowa obsługa informatyczna Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie
- USŁUGI WSPARCIA I SERWISU DLA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRZEŁĄCZNIKÓW CISCO
- USŁUGI WSPARCIA I SERWISU DLA POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ROUTERÓW CISCO
- "Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego".
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





