eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w ilości 41 szt w lokalach mieszkalnych przy ul. Wesoła 17 m 1, ul. Kościuszki 34 m 8, ul. Wigierskiej 33 m 3, 4 i 10, Os. II bl. 8 m 16 oraz w lokalach użytkowych ul. Kościuszki 96 nr 8, ul. W. Witosa 4A (na parterze pomiędzy VI a VII klatką schodową), ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26A (w lokalach na parterze i I piętrze) w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w ilości 41 szt w lokalach mieszkalnych przy ul. Wesoła 17 m 1, ul. Kościuszki 34 m 8, ul. Wigierskiej 33 m 3, 4 i 10, Os. II bl. 8 m 16 oraz w lokalach użytkowych ul. Kościuszki 96 nr 8, ul. W. Witosa 4A (na parterze pomiędzy VI a VII klatką schodową), ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26A (w lokalach na parterze i I piętrze) w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 273484 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237834 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w ilości 41 szt w lokalach mieszkalnych przy ul. Wesoła 17 m 1, ul. Kościuszki 34 m 8, ul. Wigierskiej 33 m 3, 4 i 10, Os. II bl. 8 m 16 oraz w lokalach użytkowych ul. Kościuszki 96 nr 8, ul. W. Witosa 4A (na parterze pomiędzy VI a VII klatką schodową), ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26A (w lokalach na parterze i I piętrze) w Suwałkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w ilości 41 szt w lokalach mieszkalnych przy ul. Wesoła 17 m 1, ul. Kościuszki 34 m 8, ul. Wigierskiej 33 m 3, 4 i 10, Os. II bl. 8 m 16 oraz w lokalach użytkowych ul. Kościuszki 96 nr 8, ul. W. Witosa 4A (na parterze pomiędzy VI a VII klatką schodową), ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 26A (w lokalach na parterze i I piętrze) w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują protokoły typowania robót, program funkcjonalno - użytkowy. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z protokołami typowania robót, programem funkcjonalno - użytkowym, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ 5. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się w terenie z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: - na zamontowaną stolarkę - 60 m-cy - na roboty montażowe 24 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Radosław Truszkowski, ul. Pułaskiego 63, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49049,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41544,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52952,81

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.