eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Dostawa leków, materiałów medycznych i opatrunkowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju -część II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Busko-Zdrój: Dostawa leków, materiałów medycznych i opatrunkowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju -część II
Numer ogłoszenia: 273311 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wszur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, materiałów medycznych i opatrunkowych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju -część II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów których opis minimalnych parametrów i wymagań został opisany dla każdego PAKIET-u w formularzach asortymentowo-cenowych - zał. nr 1-3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/pakiety w ramach tego postępowania: a). PAKIET I - Pasta borowinowa lecznicza - zał. nr 1 do SIWZ; b). PAKIET II - Sól jodowa-bromowa - zał. nr 2 do SIWZ; c). PAKIET III - Sól niejodowana naturalna kamienna - zał. nr 3 do SIWZ. 3. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w ramach poszczególnych pakietów. 4. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679) , wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. 5. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a). dostawy odbywać się będą sukcesywnie, 1- 2 razy w miesiącu w zależności od potrzeb Zamawiającego, przez cały okres trwania umowy. b). wykonawca dostarczać będzie sukcesywnie produkty do magazynu Zamawiającego, wraz z rozładunkiem, własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko w ciągu 5 dni od dnia złożenia zamówienia; zamówienie będzie składane telefonicznie lub faksem przez upoważnione osoby Zamawiającego, c). opakowania w których dostarczany będzie asortyment muszą być oryginalne, całe, z dokładnym oznaczeniem produktu, podaną nazwą własną i producenta, terminem ważności oraz wszelkie informacje niezbędne do właściwego stosowania oraz przeciwwskazania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.21.00-0, 14.45.00.00-0, 14.43.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 6 do SIWZ) dołączy do oferty: aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktu leczniczego (w przypadku producenta) lub prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (w przypadku dystrybutora) lub oświadczenie, iż w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia zezwolenie takie nie jest wymagane.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 6 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 6 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 6 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 6 do SIWZ) dołączy do oferty: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (kopia polisy wraz z dokumentem świadczącym o jej opłaceniu)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony zastrzegają sobie możliwość zmiany postanowień Umowy, na warunkach określonych w niniejszej umowie. 2. Zmiany do umowy mogą zostać wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia stron i mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji usług, zmian asortymentu usług, przy czym nie mogą one prowadzić do naruszenia lub obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza zmiany:a). w zakresie wartości przedmiotu zamówienia: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT; - ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia spowodowaną zmianą potrzeb Zamawiającego; b). w zakresie terminu realizacji zamówienia: - w przypadku zrealizowania dostawy na kwotę stanowiącą całkowitą wartość brutto określonej w § 1 ust. 1 niniejszej Umowy w terminie wcześniejszym niż data jej obowiązywania, umowa wygasa; - w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Rozwiązanie umowy przed terminem na jaki została zawarta przysługuje na piśmie każdej ze stron z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia w przypadku nieprzestrzegania przez drugą stronę warunków umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2013 godzina 12:00, miejsce: - sekretariat 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, pokój nr 405.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Pasta borowinowa lecznicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta borowinowa lecznicza (skład preparatu- naturalnie wilgotna borowina ze złoża wysokiego o wysokim stopniu humifikacji masy roślinnej, wysycony wodą w stopniu odpowiadającym naturalnej chłonności zawartych w borowinie substancji koloidalnych. Preparat zawierający w przeliczeniu na suchą masę min.. 97% substancji organicznych w tym głównie kwasy humunowe, żywice, woski, garbniki, węglowodany, enzymy oraz substancje nieorganiczne głownie krzemionkę. Opakowania- wiaderka plastikowe z pokrywą o poj. max. 15 kg w ilości 4 500 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Sól jodowa-bromowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól jodowo-bromowa - skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych: sodu chlorek - nie mniej niż 90%, jodki - nie mniej niż 0,03%, bromki - nie mniej niż 0,005%; postać farmaceutyczna - proszek krystaliczny, pakowany w worki max. 10 kg w ilości 12 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.45.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Sól niejodowana naturalna kamienna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól niejodowana naturalna kamienna - skład jakościowy NaCl min 96% bez domieszek w postaci jodu, postać farmaceutyczna - proszek krystaliczny, opakowanie max 25 kg w ilości 300 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.43.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.