Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-20
Wisła: Dostawa rejestratorów leśniczego
Numer ogłoszenia: 273183 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, fax. 033 8551160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe-gospodarka leśna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego i w pełni sprawnego sprzętu komputerowego w postaci: - urządzenia przenośne - kolektory danych typu komputer (Handheld) (rejestratory leśniczego) wraz z oprogramowaniem - szt. 15 - stacja dokująca z wyprowadzeniem USB - szt. 12 - stacja dokująca dla Nadleśnictwa z wyprowadzeniem USB i sieci LAN - szt. 1 - folia ochronna na ekran dotykowy - szt. 75 wraz z serwisowaniem ww. sprzętu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1 500 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagane warunki techniczne: - warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez oferowany sprzęt komputerowy co najmniej wartości minimalnych parametrów technicznych wyszczególnionych w TABELI NR 1 stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, - dodatkowe punkty w kryterium jakości przyznawane będą w przypadku, gdy oferta będzie spełniać wymagania preferowane w zakresie określonym w TABELI NR 1 stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. II. 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawcy przedstawią wykaz dostaw zrealizowanych w okresie 2 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością brutto dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i nazw odbiorców. c)dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zadania, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). e)znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f)zaoferują warunki płatności: -przelew w terminie minimum 14 dni od dnia wystawienia faktury, g)zaoferują termin wykonania zamówienia: max 30 dni od daty podpisania umowy; h)na zrealizowane dostawy udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b)wypełniony formularz cenowy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, c)wypełniony Formularz ofertowy konfiguracji sprzętowej wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ d)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 5 do SWIZ e)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ, f)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z projektem umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ) i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte - załącznik nr 8 do SIWZ g)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) h)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) i)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) j)oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ k)wykaz dostaw wykonanych w ostatnich 2 latach - patrz pkt 8 ppkt 1b SIWZ l)kopię dowodu wniesienia wadium (patrz pkt. 12 SIWZ) m)pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów wymienionych wyżej w pkt g. 2.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (za zgodność z oryginałem) przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy. 4.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153., poz.1503, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej uprawnionej osoby. UWAGA: - Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy). - Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60.00
- 2 - Kryterium jakości - 40.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, 43-460 Wisła
ul. Czarne 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, 43-460 Wisła ul. Czarne 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WISŁY
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZZOZ w Przysusze
- Zakup wyposażenia w ramach projektu "Zastosowanie nowoczesnych technologii cyfrowych w tradycyjnym warsztacie i technikach rzeźbiarskich"
- Dostawa komputerów zintegrowanych All in One
- Dostawa jednostek centralnych (komputerów stacjonarnych) wraz z systemem operacyjnym
- Dostawa sprzętu komputerowego dla pracowników Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi w 2025 r.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.