eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Opole: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole.
Numer ogłoszenia: 27310 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu , ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole w ilościach i asortymencie zawartym w załączniku nr 2 do j SIWZ formularzu rzeczowo - cenowym, który stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu . Przedmiot zamówienia będzie zamawiany partiami, określane są jako jednorazowe zamówienie, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na dostawy artykułów spożywczych na potrzeby zbiorowego żywienia osób chorych z indywidualnymi zaleceniami lekarskimi może dokonać drobnych przesunięć asortymentu zawartego w formularzu rzeczowo - cenowym , według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po stałych cenach jednostkowych zawartych w ofercie. Zamawiający dopuszcza w sytuacji zmiany wielkości opakowania przez producenta możliwość przeliczenia ceny jednostkowej na jednostkę miary. Dostawa przedmiotu zamówienia dokonywana będzie sukcesywnie partiami średnio dwa razy w tygodniu, w dniu roboczym. Wykonawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225) wraz z odpowiednimi aktami wykonawczymi. Termin przydatności do spożycia, od daty dostawy do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu będzie wynosił minimum dwie trzecie gwarantowanego przez producenta terminu ważności. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane artykuły spożywcze posiadały nienaruszone fabryczne jednostkowe opakowanie, oraz odpowiednie atesty, HDI (handlowe dokumenty identyfikacyjne)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie określone w art.22 ust.1. z oświadczenia wykonawcy musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie określone w art.22 ust.1. z oświadczenia wykonawcy musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca wykaże- że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykaże się realizacją minimum dwóch głównych zamówień o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto każda odpowiadających swoim rodzajem określonym w SIWZ ( tj. sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych- dostawy świadczone przez okres co najmniej 12 miesięcy z podaniem przedmiotu, dat wykonania, wartości i odbiorców żywienia zbiorowego , gdzie w przeciągu 12 miesięcy świadczenia dostaw zostały one należycie zrealizowane . Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą wypełniony formularz zawierający wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia . Wzór formularza dla Wykonawcy zawiera tabelaryczny wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie określone w art.22 ust.1 . Z oświadczeń wykonawcy wynikać musi, że - wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie określone w art.22 ust.1 . Z oświadczeń wykonawcy wynikać musi, że - wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie określone w art.22 ust.1 . Z oświadczeń wykonawcy wynikać musi, że - wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b. Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno bezsprzecznie i jednoznacznie wskazywać co najmniej: - rodzaj udostępnianych zasobów, -w jaki sposób zobowiązanie będzie wykonywane - formę udostępniania zasobów, -jakiego okresu dotyczy zobowiązanie, kto jest podmiotem przyjmującym zasoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: 1) zmiany danych wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; 2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy; 4) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 5) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez zamawiającego; 6) zmiana sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; 7) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy możliwość dostarczania odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody od Zamawiającego ; 8) zmiany pracowników upoważnionych przez Zamawiającego do odbioru towarów; 9) dopuszcza się możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w trym zakresie. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, 10) w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6, sekretariat parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6, sekretariat parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.