Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-14
Sulejów: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 272820 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunalny , ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, woj. łódzkie, tel. 0-44 6162163, 6162114, faks 0-44 6162163.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagania dla ciągnika rolniczego: - silnik wysokoprężny, turbodoładowany z intercoolerem o pojemności skokowej min. 4300 cm3 i mocy min. 100 KM (moc na WOM min. 85 KM) - wtrysk paliwa - bezpośredni - przekładnia mechaniczna, synchronizowana, z rewersem elektrohydraulicznym i półbiegiem - min. ilość przełożeń skrzyni biegów 32 x 32 - hamulce tarczowe mokre - układ kierowniczy ze wspomaganiem - sprzęgło wielotarczowe - TUZ przedni kompatybilny z pługiem do odśnieżania, - udźwig z siłownikiem wspomagającym 4300 kg - regulacja podnośnika : EHR; pozycyjna/siłowa/amortyzacja drgań - sterowanie ładowaczem : joystick i rozdzielacz - liczba zaworów sterujących : min. 3 pary z tyłu / min. 2 pary z przodu - WOM niezależny, sterowanie elektrohydrauliczne - zbiornik paliwa min. 125 l, - pompa hydrauliczna o wydajności min. 55 l/min., - opony rozmiar: tył min. 480/70 R34, przód min.380/70 R24, - kabina wyposażona w klimatyzację i radio Cd/mp3 - Ciągnik rolniczy musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymogi poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) Minimalne wymagania dla osprzętu: 1) pług odśnieżny: - zawieszenie na przedni TUZ, - typ zaczepu TUZ II kat. - min. szerokość robocza 240 cm, - max. Szerokość robocza 280 cm, - skręt lemiesza hydrauliczny w lewo i prawo - ilość uchylnych listew : 2x1 - zabezpieczenie - uchylne lemiesze + zrywalne śruby na ramce 2) piaskarka samozaładowcza : - przeznaczona do posypywania piasku, soli na chodnikach, ulicach, parkingach, osiedlach, placach zakładowych, - napęd hydrauliczny, - zasilanie z hydrauliki pojazdu, - regulacja dozowania, - szybki wyładunek - szerokość robocza max 190 cm - objętość skrzyni min 1 m3 Wymagania dodatkowe - Ciągnik wraz z osprzętem musi być gotowy do natychmiastowej pracy, - Ciągnik oraz osprzęt muszą posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego (książki obsługi i karty gwarancyjne w języku polskim), - Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - Drobne naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w miejscu eksploatacji zakupionego ciągnika wraz z osprzętem tj w Miejskim Zakładzie Komunalnym w Sulejowie, ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów. - Na potwierdzenie ww. danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Formularz wymagane parametry - opis techniczny ciągnika rolniczego (załącznik nr 5). Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi. Dostawca powinien zapewnić: - Gwarancję, wskazaną w ofercie, od daty dostarczenia maszyny, - Uruchomienie sprzętu w zakresie obsługi i użytkowania w miejscu dostawy tj. ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, - Szkolenie 2 operatów odbędzie się na drodze publicznej oddalonej nie więcej niż 25 km od siedziby zamawiającego. - Ważne świadectwa homologacji umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania. - Wykonawca do oferty winien dołączyć kopię świadectwa homologacji lub zaświadczenie zgodności WE, atesty, certyfikaty. - Dokument określający warunki serwisowania i gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykaz punktów serwisowych, - Katalog części zamiennych, - Przedmiot zamówienia zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego. - Odbiór przedmiotu zamówienia stwierdzony zostanie protokółem zdawczo - odbiorczym. - Każde z urządzeń powinno posiadać książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim wraz z instrukcjami BHP. - Dostawca powinien dostarczyć na koszt Dostawcy ciągnik rolniczy z osprzętem do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zakładu Komunalnego w Sulejowie. - Przy dostawie ciągnika należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. W dniu odbioru ciągnika rolniczego i osprzętu zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 100 kilometrów od siedziby Zamawiającego. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu ciągnika do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; b) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.sulejow.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunalny w Sulejowie, ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunalny w Sulejowie, ul. Konecka 46, 97-330 Sulejów, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SULEJÓW
- Przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 32 o długości 0,474 km oraz przebudowa drogi leśnej - dojazdu pożarowego nr 31 o długości 0,426 km w leśnictwie Stobnica
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
więcej: przetargi SULEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Dostawa maszyn rolniczych do ZSCKR w Potoczku
- Zakup i dostawa zaopatrzenia w sprzęt do utrzymania urządzeń wodnych na potrzeby Związku Spółek Wodnych w Sierpcu
- Zakup ciągnika rolniczego dla JRP w Strykowie
- Dostawa używanego ciągnika rolniczego
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.