eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotoczekDostawa maszyn rolniczych do ZSCKR w Potoczku



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa maszyn rolniczych do ZSCKR w Potoczku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 43

1.5.2.) Miejscowość: Potoczek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 158740268

1.5.8.) Numer faksu: 158740268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrpotoczek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrpotoczek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa maszyn rolniczych do ZSCKR w Potoczku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51978dd1-6c10-447d-bb2b-a7f76e25c69c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011215/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa prasy rolniczej

1.2.5 Dostawa podnośnika TUZ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51978dd1-6c10-447d-bb2b-a7f76e25c69c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-51978dd1-6c10-447d-bb2b-a7f76e25c69c
3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
Identyfikator postępowania ocds-148610-51978dd1-6c10-447d-bb2b-a7f76e25c69c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informuję że:
1.1 Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszej realizacji umowy jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Potoczku
1.2 W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: kierownik.adm@zsckrpotoczek.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora
1.3 Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz późniejszą realizacją umowy.
1.4 Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o postanowienia art. 74 Pzp, lub którym udostępniona zostanie umowa na podstawie przepisów prawa.
1.5 Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku umowy przez okres 10 lat.
1.6 Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych jest wymogiem wynikającym z przepisów Pzp, związanym z udziałem wykonawcy/podwykonawcy/ podmiotu na którego zasoby się powołuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określony został w przepisach ustawy Pzp. Niepodanie przez wykonawcę danych osobowych uniemożliwi zamawiającemu wykonanie czynności związanych z badaniem i oceną oferty oraz ewentualne zawarcie umowy.
1.7 W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
1.8 Każdy wykonawca udostępniający dane osobowe posiada prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
2) do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO) - skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmiana wyniku postępowania ani zmiana postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO),z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, o
4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/4/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa prasy rolującej zmiennokomorowej o minimalnych parametrach technicznych, wyposażeniu i wymaganiach:
- Prasa zmiennokomorowa 09-1,8m
-Sterowanie parametrami pracy z kabiny ciągnika( siła zgniotu, wielkość beli, ilość siatki)
- Możliwość regulacji stopnia zgniotu poszczególnych warstw beli (rdzeń, środkowa warstwa, zewnętrzna warstwa)
- Podbieracz min 2200 mm bez krzywkowy
- Komora zwijania 1800 mm
- Komora zwijania z 5 pasami (pasy bezszwowe )
- Obwiązywacz siatką
- Wałek WOM szerokokątny ze sprzęgłem automatycznym
- Siekacz 15 noży tnących
- Uchylna podłoga
- Automatyczne smarowanie łańcuchów
- Zgrupowane punkty smarownicze łożysk
Prasa musi być fabrycznie nowa, model aktualnie wytwarzany przez producenta, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
Gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne w siedzibie Zamawiającego - min 24 msc
Zapewniony zostanie serwis pogwarancyjny świadczony przez producenta lub dealera na terenie Polski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16331000-4 - Prasy zbierające

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) cena ofertowa (brutto) – waga kryterium 60pkt
2) okres gwarancji/rękojmi – waga kryterium 40 pkt

Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:

1. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:

Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb

gdzie:
P1 - ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.

2. Kryterium okresu gwarancji i rękojmi w obu częściach oceniane będzie następująco:

Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wszystkie elementy i podzespoły wymienione w specyfikacji poszczególnych maszyn i wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy.
Zaoferowanie gwarancji i rękojmi na okres krótszy niż 24 m-ce skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 24 miesiące otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie
25 miesięcy – 26 miesięcy otrzyma 5 pkt
27 miesięcy – 29 miesięcy otrzyma 10pkt
30 miesięcy – 32 miesięcy otrzyma 20 pkt
33 miesięcy – 35 miesięcy otrzyma 30 pkt
36 miesięcy i więcej otrzyma 40 pkt

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres gwarancji/rękojmi P2 (maksymalnie 40 pkt)

P=P1+P2

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części II zamówienia jest dostawa i montaż podnośnika TUZ przedniego o minimalnych parametrach technicznych, wyposażeniu i wymaganiach:
-TUZ przedni kompatybilny z ciągnikiem New Holland T4.75 VIN ZEAH05253
- Haki kat. 2
- Udźwig min 1,7t
- Ramiona podnośnika składane
- Posiada łącznik centralny z możliwością zabezpieczenia na czas w którym nie pracuje
- Zaczep przedni na ramie do np. holowania lub prowadzenia przyczepy
- Hydraulika wpięta w sposób umożliwiającą pracę tuzem i hydrauliką siłową będącą na wyposażeniu ciągnika
- Posiada amortyzator w instalacji hydraulicznej
- Dodatkowa para wyjść hydraulicznych na przednim tuzie
- Siłowniki dwustronnego działania
- Możliwość pracy tuza w pozycji pływającej i stałym wydatkiem oleju na dodatkowej parze wyjść hydraulicznych( np. podczas pracy zamiatarki)
TUZ musi być fabrycznie nowy, model aktualnie wytwarzany przez producenta, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
Gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne w siedzibie Zamawiającego - min 24 msc
Zapewniony zostanie serwis pogwarancyjny świadczony przez producenta lub dealera na terenie Polski.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34390000-7 - Akcesoria do ciągników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) cena ofertowa (brutto) – waga kryterium 60pkt
2) okres gwarancji/rękojmi – waga kryterium 40 pkt

Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:

1. Kryterium ceny oceniane będzie według wzoru:

Cn.
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb

gdzie:
P1 - ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 pkt –znaczenie kryterium ceny.

2. Kryterium okresu gwarancji i rękojmi w obu częściach oceniane będzie następująco:

Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wszystkie elementy i podzespoły wymienione w specyfikacji poszczególnych maszyn i wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy.
Zaoferowanie gwarancji i rękojmi na okres krótszy niż 24 m-ce skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie 24 miesiące otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji i rękojmi w liczbie
25 miesięcy – 26 miesięcy otrzyma 5 pkt
27 miesięcy – 29 miesięcy otrzyma 10pkt
30 miesięcy – 32 miesięcy otrzyma 20 pkt
33 miesięcy – 35 miesięcy otrzyma 30 pkt
36 miesięcy i więcej otrzyma 40 pkt

Maksymalna liczba punktów do uzyskania w tym kryterium przez Wykonawcę wynosi 40.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium okres gwarancji/rękojmi P2 (maksymalnie 40 pkt)

P=P1+P2

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 i art. 109

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp;
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.1 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale IX. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
5.2 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.3 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
5.4 Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5.5 W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
5.6 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
5.7 Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności siła wyższa lub inne niemożliwe do przewidzenia okoliczności towarzyszące realizacji dostawy, nie leżące po stronie Wykonawcy,
b) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie leżące po stronie Wykonawcy, a zmiana jest konieczna dla należytego wykonania umowy,
c) w zakresie wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1.3.1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
1.3.2 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
1.3.3 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.