eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa mebli dla Komisariatu Policji w Szczecinie Dąbiu, mieszczącego się przy ul. Pomorskiej 15



Ogłoszenie z dnia 2010-10-04

Szczecin: Dostawa mebli dla Komisariatu Policji w Szczecinie Dąbiu, mieszczącego się przy ul. Pomorskiej 15
Numer ogłoszenia: 272811 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Komisariatu Policji w Szczecinie Dąbiu, mieszczącego się przy ul. Pomorskiej 15.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli odznaczających się wysoką wytrzymałością i estetyką dla Komisariatu Policji Szczecin Dąbie, mieszczącego się przy ul. Pomorskiej 15 wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia określa załącznik nr 3 do siwz oraz rysunki od 1 do7. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Meble muszą spełniać wymagania BHP oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. ( Dz.U. nr 148, poz.973) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. 2) Meble wykonane z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieny E1, drewnopodobnej, odpornej na odbarwienia, odkształcenia, zarysowania i wilgoć. MEBLE PRZEZNACZONE DO DŁUGOTRWAŁEGO UŻYTKOWANIA W OBIEKCIE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ. 3) Blaty biurek, stołów, kontenerów oraz wieńce szaf, szafek wykonane z płyty melaminowanej o grubości 25mm. 4) Stelaże, korpusy i półki (z regulacją wysokości w 3 poziomach) wykonane z płyty melaminowanej dwustronnie o grubości 18mm. 5) Wszystkie krawędzie widoczne i niewidoczne występujące w meblach oklejone ABS o grubości 2mm. 6) Stoliki i stół konferencyjny na 12 osób na stelażach metalowych. Stół konferencyjny 6-osobowy stelaż z płyciny. 7) Wysuwane półki na klawiaturę i szuflady na stalowych prowadnicach rolkowych. 8) Drzwi na stalowych zawiasach puszkowych samodomykających. 9) Plecy szafek HDF minimum 3mm. 10) Wszystkie biurka, stoły, szafki na stelażach płytowych wyposażone w ślizgacze PCV. 11) Uchwyty drzwi i szuflad metalowe łukowe w kolorze satyna, montowane 2-punktowo o rozstawie 130 mm. 12). W górnym lewym narożniku blatu wykonać przelotki na kable. 13) W szafce pod zlewozmywakiem wycięte otwory w blatach pod zlewozmywaki. 14) Tkanina obiciowa musi odpowiadać następującym normom: wytrzymałość na ścieranie, mechacenie, wytrzymałość na rozciąganie, przesuwalność nitek, odporność na światło. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił całkowitej gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.15.10.00 - Meble różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. Bogmar Bogdan Pajdowski, Narzędziowa 35, 70-807 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76648,94

  • Oferta z najniższą ceną: 76300,02 / Oferta z najwyższą ceną: 83727,38

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.