Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Grudziądz: Dostawy akcesoriów do badań i zabiegów endoskopowych
Numer ogłoszenia: 272740 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego , ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6413400, faks 56 4621334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy akcesoriów do badań i zabiegów endoskopowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne akcesoriów do badań i zabiegów endoskopowych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ z podziałem na zadania opisane w pkt. IV SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy niniejszego postępowania
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta - wg formularza załączonego do SIWZ. 2. Formularz cenowy - wg załącznika do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a także zmiany istotne, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.bieganski.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16, codziennie od godz. 8.00 do godz. 14.00 (oprócz dni wolnych od pracy)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. Sikorskiego 32, 86-300 Grudziądz, pok. nr 16, codziennie od godz. 8.00 do godz. 14.00 (oprócz dni wolnych od pracy)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do badań i zabiegów endoskopowych - zestaw V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Roboty remontowo- budowlane w kompleksie budynków Centrum Kształcenia Zawodowego w Grudziądzu (...) (KPO/23/1/BCU/2/W/0017)
- Remont dachu na podstawie projektu technicznego pn. Wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę pokrycia dachowego- budynek nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu
- Remont budynku nr 7 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 44/2025
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie- sprawa nr 45/2025
- Remont części prawej budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu- sprawa nr 46/2025
- Dostawy zestawów cewników do kanaloplastyki wraz z dzierżawą kompatybilnego źródła światła iLUMIN oraz asortymentu jednorazowego stosowanego w okulistyce na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obłożeń operacyjnych i odzieży operacyjnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w roku 2025/26
- Dzierżawa aparatu do terapii nerkozastępczej wraz z dostawą akcesoriów zużywalnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników (zestaw potrójny, zestaw poczwórny) wraz z dzierżawą urządzeń
- Akcesoria do monitorowania nerwu błędnego, monitorowania ciśnienia i rzutu serca, kaniule i układy do wysokoprzepływowej terapii tlenem, spike do butelek
- Dostawa sprzętu do wysokoprzepływowej terapii tlenem, zestawy do punkcji i zestawy do tracheotomii
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
więcej: Zestawy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.