Lubartów: Budowa kanalizacji ściekowej grawitacyjno-ciśnieniowej z przyłączami we wsi Nowodwór etap I.
Numer ogłoszenia: 272649 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie , Skrobów Kolonia 104, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553002, faks 081 8553002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji ściekowej grawitacyjno-ciśnieniowej z przyłączami we wsi Nowodwór etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Projektowana kanalizacja sanitarna grawitacyjno-pompowa wraz z przyłączami dla m. Nowodwór (etap I) składa się z następujących elementów: 1) kanały grawitacyjne - z rur kanalizacyjnych PVC-U typ ciężki S,SDR 34 z wydłużonym kielichem, o klasie sztywności SN 8 kPa łączonych na uszczelki gumowe o średnicach D160 - D250 o łącznej długości 6819,5 m, 2) kanały grawitacyjne - z rur zgrzewanych PE80 szereg SDR 17, PN 8 o średnicach D200 - D250 o łącznej długości 110,5 m, 3) kanały ciśnieniowe - z rur ciśnieniowych PE szereg SDR 17, PN 8 łączonych poprzez zgrzewanie czołowe o średnicy D110 łącznej długości 2290,0 m, 4) przyłącza domowe - z rur kanalizacyjnych PVC-U typ ciężki S, SDR 34 z wydłużonym kielichem, o klasie sztywności SN 8 kPa łączonych na uszczelki gumowe o średnicy D160 - szt. 109 o łącznej długości 2995m, 5) przepompownie ścieków P4, P5 i P5A - ze zbiornikami podziemnymi o średnicy 1,50 m z polimerobetonu - szt. 3 dane wg opisu tematycznego, 6) monitoring przepompowni kompatybilny z aktualnie użytkowanym przez ZUKiM, uwzględniający dodatkowo monitorowanie natężenia prądu, 7) zasilanie energetyczne kablowe przepompowni ścieków wg projektu branży elektrycznej, 8) studzienki kontrolne i przelotowe na sieci grawitacyjnej - w miejscach połączeń zbieraczy, jako studzienki rozprężne oraz zamykające odcinki sieci wykonane metodą przewiertu stosuje się studzienki PVC-PE 1000 z pierścieniami odciążającymi i włazami żeliwnymi D400 oraz włazami B125 łącznie szt. 26 oraz studzienki mix PVC-PP 425 z włazami żeliwnymi typu ciężkiego kl. D o nośności 400 kN lub w terenach zieleni kl. B o nośności 125 kN łącznie szt. 313. 1.2. Dostawa wyposażenia służb eksploatacyjnych 1) Koparko-ładowarka CPV 43 26 00 00-3 - Fabrycznie nowa, rocznik 2011 . Wysokość załadunku do sworznia min. 3,40 m; . Silnik Diesla TURBO moc min. 70 kW . automatyczny rozruch przy zimnym silniku; . max. prędkość maszyny na przejazdach min. 40,0 km na h; . min. cztery biegi do przodu i do tyłu; . napęd na 4 koła z blokadą mechanizmu różnicowego, WYPOSAŻENIE: . Łyżka, typ, dzielona, otwierana 6 w 1 z zębami, o pojemności min. 1,00 m3, z wymiennym nożem na lemieszu; . Widły paletowe; . Ride Control - system stabilizacji maszyny podczas przejazdu; . system automatycznego poziomowania łyżki załadowczej . Błotniki; . Podpory hydrauliczne ; . Kabina ogrzewana spełniająca normy: ROPS,FOPS, wyposażona w min. cztery reflektory robocze i lusterka oraz ostrzegawcze światło sygnalizacyjne w kolorze pomarańczowym, wszystkie okna otwierane, . joystick sterujacy dla wszystkich funkcji ładowarki, . regulowana kolumna kierownicy, przyciemnione szyby; . sygnał dźwiękowy i cofania; . Ramie teleskopowe, głębokość kopania min. 5,80 m ; . Kąt obrotu ramienia min. 180 st., . system przesuwu ramienia kopiącego; . system regulacji luzów na podporach; . szybkozłącze mechaniczne do wymiany łyżki kopiącej; . łyżka kopiąca 0,6 - 0,7m szerokości; . Instrukcja obsługi w języku polskim; . Instalacja pod młot hydrauliczny i narzędzia ręczne . Opony min. przód 18 cali, tył 28 cali WYPOSAŻENIE DODATKOWE: . łyżka do kopania 400-450 mm, . łyżka do skarpowania 1300 - 1400 mm . zaczep do podnoszenia GWARANCJA, SERWIS . min.12 miesięcy lub 2000 mth . Obsługa serwisowa do max. 100-150 km od Klienta 2) przewoźny agregat prądotwórczy w zabudowie zamkniętej CPV 31 12 11 00-1 . Prądnica bezszczotkowa z elektroniczną kontrolą napięcia: . moc maksymalna min. 63 KVA . natężenie prądu min. 90 A . napięcie 230,400 V . Silnik wysokoprężny o mocy min. 66 KW . Elektroniczny panel kontrolno-pomiarowy, . Automatyczny regulator napięcia AVR . Zintegrowany SZR automatyczny system załączania rezerwy z możliwością programowania parametrów, . Regulator obrotów, . instalacja elektryczna z ładowarką akumulatorów, . podgrzewacz płynu chłodzącego, . tłumnik wewnątrz kontenera, . agregat zamontowany na przyczepie dwuosiowej. . Certyfikat CE 3) samochód brygadowy CPV 34 11 00 00-1 fabrycznie nowy 2011r. . dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg, . ilość miejsc - 5, . silnik o mocy min. 80 kW - olej napędowy, . napęd 4x4 . ABS, klimatyzacja manualna, . Przenośna lampa sygnalizacyjna koloru pomarańczowego . Dodatkowo - opony zimowe z felgami stalowymi. 4) statyw bezpieczeństwa aluminiowy o udźwigu min 500 kg. 5) Urządzenie podnosząco-opuszczające do statywu, dł. Linki min. 20 m, obciążenie robocze min. 180 kg. 6) szelki bezpieczeństwa, zaczep tylni, przedni oraz punkt zaczepowy do celów ratunkowo-ewakuacyjnych. 7) płotek rozstawny zabezpieczający - 4 szt.. 8) korek pneumatyczny, zakres średnic 100-200 mm - 2 szt. 9) korek pneumatyczny, zakres średnic 150-300 mm - 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W zakresie robót budowlanych bedacych przedmiotem zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN, słownie, sto tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275. 6.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKaO SA O. Lubartów 19 1240 2409 1111 0010 2026 5552 przed upływem terminu składania ofert, przy czym środki pieniężne w chwili otwarcia ofert powinny znajdować się na koncie Zamawiającego. 6.3 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu dokumenty potwierdzające wniesienie wadium Wykonawca załącza do składanej oferty
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymóg zrealizowania przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlananej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał jedną lub więcej sieci kanalizacji ściekowej lub deszczowej, z przyłączami lub bez, o łącznej długości min. 10km oraz min. 2 pompownie; Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży wykaz wykonanych robót z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość ich wykonania, oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (kierowanie budową sieci kanalizacji) - min. 1 osoba oraz złoży wykaz osób wraz z oświadczeniem, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubartowug.bip.e-zeto.com/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie
Skrobów Kolonia 104
21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie Skrobów Kolonia 104 21-100 Lubartów Sekretariat zakładu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- "Zakup pojazdu służbowego dla Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim"(2)
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Budowa obiektu warsztatowo - remontowego wraz z zapleczem socjalno-administracyjnym w Oddziale Zamiejscowym w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie - postępowanie drugie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.